zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

"Zostań w domu" od BeGlossy

Tyle się ostatnio dzieje, że jestem strasznie zacofana z blogiem, miałam do tego czasu napisać kilka recenzji które miały się ukazać początkiem kwietnia, ale się nie udało, miało być też denko kwietniowe które dopiero będę robić, no ale postaram się to jak najszybciej nadrobić, a to wszystko za sprawą zepsutego telefonu. Jestem strasznie wybredna co do tego więc wybór i zakup zajął mi ponad dwa tygodnie, mimo to jestem zadowolona z kupna i teraz będę się mogła skupić na pisaniu. Zdjęcia z dzisiaj ją oczywiście robione nim, więc myślę że będzie mi to teraz zdecydowanie sprawniej szło. Póki co przedstawię Wam boxa od BeGlossy którego dostałam przed świętami. Jak to mówią lepiej później pokazać niż wcale.

A oto co znalazło się w środku :

http://b2.pinger.pl/98e038cd3069b8afc82fddd423adb1b7/IMG_20200421_182904.jpg 


IMG_20200421_182955.jpg 



Szampon w kostce to sposób na jednoczesne zadbanie o siebie i środowisko. Biovax Botanic to ekologiczna i ekonomiczna alternatywa dla szamponów w płynie. Zostały stworzone z myślą o zminimalizowaniu plastiku w codziennym życiu. Są w stu procentach wegańskie, posiadają składniki aktywne z certyfikatami ECOCERT i COSMOS.









  



 
IMG_20200421_182923.jpg 



Kompleksowy zabieg dla włosów uzyskasz nakładając także odpowiednie produkty do pielęgnacji. GLISS MASKA 4w1 nawilży, odżywi i nada blasku Twoim włosom. W boxie znajdziesz jedną z trzech maseczek – odżywiającą, nadającą blask lub nawilżającą. Wszystkie zawierają proteiny soi i naturalne masła roślinne. Wykorzystaj czas w domu na regenerację ich. To też moment kiedy możesz ograniczyć zabiegi stylizacyjne, co już powinno pozytywnie wpłynąć na ich kondycję.












IMG_20200421_183005.jpg 




Wolne chwile w domu poświęć na domowe spa. Na twarz nałóż algową maseczkę głęboko nawilżającą – peel off od Lirene. Zawierająca spirulinę oraz ekstrakt z mięty, który natychmiast przywraca skórze optymalny poziom dermalnego nawilżenia. Odczujesz różnicę i zauważysz efekty już po pierwszym użyciu.













 

IMG_20200421_183014.jpg 




Kredka do brwi Brow Ultra Slim od Maybelline New York. Jest bardzo precyzyjna i nie pozostawia smug. Kremowa, gładka formuła jest łatwa w aplikacji, a 1,5 mm cienka końcówka zapewniają długotrwałe precyzyjnie zdefiniowane brwi. W boxie BeGlossy Zostań w domu znajdziesz kredkę w jednym z trzech naturalnych odcieni.












 

IMG_20200421_182933.jpg 



Drugim produktem do codziennego makijażu jest hypoalergiczny trwały fluid do konturowania twarzy marki Bell. Zapewnia efekt perfekcyjnego makijażu i nieskazitelnej cery. Jest multifunkcyjny, ponieważ posiada w sobie właściwości korektora i bronzera. Umożliwia to modelowanie i konturowanie twarzy. Odcień najjaśniejszy przeznaczony do ukrywania cieni i sińców pod oczami i optycznego rozświetlenia. Odcień średni stosujemy na całą twarz, a odcień najciemniejszy idealnie nada się do konturowania. 








 
 

IMG_20200421_182946.jpg 






Krem pod prysznic z masłem shea i kwiatem magnolii marki Rogé Cavaillès. Otulająca konsystencja i bogate właściwości zawartego masła Karite zapewniają intensywne odżywienie podczas każdego mycia. Jest hipoalergiczny oraz testowany dermatologicznie.













 Osobiście jestem zadowolona z produktów jakie do mnie dotarły, z pewnością je przetestuje z przyjemnością. A Wam jak się podoba zawartość ?

2 komentarze:

  1. Miałam maseczkę Lirene, która nie przypadła mi do gustu. Reszta kosmetyków wydaje się ciekawa. Przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego pudełka zaciekawiła mnie tylko maska do włosów, jednak najważniejsze, że Tobie zawartość się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń