zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Vis Plantis, Helix Vital Care - Kremowy peeling odżywczy do ciała 'Goji + Acai + Poly-Helixan'

DSC09279.JPG DSC09280.JPG

Vis Plantis, Helix Vital Care, Kremowy peeling odżywczy do ciała. Ekologiczne piękno z Natury. Doskonały efekt ścierania i tolerancja. Kremowa, bogata, aromatyczna formuła. Dobre nawilżenie. Już po pierwszym użyciu skóra jest oczyszczona, gotowa na przyjęcie substancji aktywnych i skutecznie z nich korzysta. Jest satynowo gładka, świeża, miękka i rozświetlona. Pory są odblokowane, co chroni przed powstaniem niedoskonałości i zaskórników
http://b4.pinger.pl/2523612d2613bbfe09b0c37968832406/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Cellulose Acetate, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Propanediol, Dimethicone, Ceteareth-20, Cera Alba, Butyrospermum Parkii Butter,  Macadamia Integrifolia Seed Oil, Lycium Barbarum Fruit Extract,  Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Snail Secretion Filtrate, Euterpe oleracea Fruit Extract, Sodium Stearoyl Glutamate,  Stearic Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool


Cena :
Około 15 zł / 200ml

Właściwości :
Nawilżające
Oczyszczające
Odświeżające

Rodzaj :
Peeling olejowy

Opakowanie :
W tubie

http://b3.pinger.pl/3c862382c47ac9f7b91cb3d89cf157e3/DSC09283.jpg

Moja opinia :
Lubię peelingi do ciała, mam wtedy wrażenie że moja skóra jest dogłębnie oczyszczona a stary naskórek jest idealnie ściągnięty. Dzięki temu produktowi moja skóra była gładka i miękka w dotyku. Produkt ładnie pachnie, dodatkowo wystarczy średnia ilość produktu aby wmasować w jakąś partię ciała, dobrze się rozprowadza, jednak jak to peeling nie pieni się. Drobinki są delikatne, wiec żadnej krzywdy skórze nie zrobią, nawet tej najdelikatniejszej, jednak przy dłuższym wcieraniu skóra może być delikatnie zaczerwieniona. Peeling nie jest jakoś specjalnie wydajny bo starczył mi może na miesiąc użytkowania, więc to tak średnio, chociaż z działania byłam zadowolona. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że nie nawilżał jakoś skutecznie skóry, więc według mnie konieczne jest użycie balsamu do ciała. Produkt według mnie godny polecenia, może nie nawilżał, ale dobrze oczyszczał skórę i pozostawiał ją gotową do przyjęcia innych środków natłuszczających.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz