zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Zoxin-Med - Szampon leczniczy przeciwłupieżowy

DSC08885.JPG DSC08886.JPG

Łupież to jedna z najczęstszych dolegliwości skóry głowy. Zoxin-med to szampon przeciwłupieżowy zwalczający nie tylko objawy, ale także przyczynę łupieżu. Wskazania do stosowania produktu to: łupież skóry głowy, łojotokowe zapalenie skóry, łupież pstry. Podstawowym składnikiem szamponu Zoxin-med jest 2% ketokonazol - substancja o działaniu przeciwgrzybicznym. Dzięki zawartości tego składnika Zoxin-med zwalcza grzyby, które stanowią przyczyny łupieżu. Zoxin-med może być także stosowany profilaktycznie.

Skład :
1 ml szamponu leczniczego zawiera 20 mg ketokonazolu (Ketoconazolum) oraz substancje pomocnicze : sodu lauryloeterosiarczan, betainę kokosową, dietanoloamid kwasów oleju kokosowego, glikozydy kwasów oleju kokosowego i oleinian glicerolu, all-rac-a-tokoferol, polisorbat 20, imidomocznik, czerwień koszenilową (E124), kompozycję zapachową 60910, sodu chlorek, kwas solny, wodę oczyszczoną.
http://b1.pinger.pl/a807aa31d30e9d7bd67fd39e1c17afd0/Untitled-3copy.jpg

Cena :
Od 20 zł / 100 ml

Rodzaj włosów :
Do wszystkich rodzajów

Działanie :
Przeciwłupieżowe

Właściwości :
Zapobiega przetłuszczaniu się,
Przeciwłupieżowy

Opakowanie :
Plastikowa tubka

http://b3.pinger.pl/2f540736f1d596cbc3d36b782945004b/DSC08893.jpg

Moja opinia :
Na szampon skusiłam się po obejrzeniu reklamy w telewizji a że zmagałam się z łupieżem od jakiegoś czasu to postanowiłam go wypróbować, kupowałam go w aptece i od razu zaczęłam stosowanie. Produkt ma dosyć rzadką konsystencje koloru lekko różowego. Na wstępie powiem, że słabo się pieni a przez to wydaje mi się mniej wydajny bo muszę go zużyć trochę więcej. Używałam go jak opisał producent czyli myłam nim włosy 5 minut a dopiero potem zmywałam, muszę stwierdzić, że już po pierwszym użyciu były widoczne efekty, może nie było całkowitej likwidacji problemu, ale zdecydowanie mniej, ale przy regularnym stosowaniu efekty są już naprawdę zauważalne, pozbyłam się łupieżu, swędzenia i typowych nieprzyjemnych objawów. Używam go różnie, raz sam szampon a raz z innym, zależy. Dodatkowym plusem będzie jeszcze przyjemny zapach. Nie wiem jakie efekty są po tzw. odstawieniu ale myślę, że regularne stosowanie szamponu co jakiś czas zniweluje nawrót jeśli skończę ten. Póki co osobiście jestem zadowolona. Nie przesuszył mi skóry głowy, nie uczulił także a moje włosy są dłużej świeże dzięki czemu nie muszę ich codziennie myć.

Posiadaliście? 

2 komentarze:

  1. U mnie zwalczył swędzenie skóry głowy, ale zauważyłam że jak zrobię nieco dłuższą przerwę to problem wraca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń