zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Timotei - Szampon ' Zachwycające wzmocnienie'

DSC08769.JPG DSC08770.JPG

Zawiera w 100% naturalny ekstrakt Ryży z Jerycha. Stosowany regularnie wraz z odżywką z tej samej linii pomaga regenerować włosy od wewnątrz i zmniejsza ich podatność na łamliwość. Przywraca gładkość, siłę i zdrowy blask.
http://b3.pinger.pl/46be2bb0a3aaf4049d1e050e4b457c32/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Trehalose, Gluconolactone, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Pronus Amygdalus Dulcis Oil, Cocos Nucifera Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Dimethiconol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Glycol Distearate, Carbomer, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Disodium EDTA, TEA-Sulfate, Triethanolamine, PEG-45M, Silica, PPG-12, Sodium Hydroxide, Citric Acid, DMDM Hydantion, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene.
http://b2.pinger.pl/0070ad9e83c8cf6a5dbea32bf94ce23c/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 7 zł / 400 ml

Typ włosów :
Włosy suche, delikatne

Działanie :
Odżywcze

http://b2.pinger.pl/64ebfa443ae3ad0d0e9c171c6625542f/DSC08773.jpg

Moja opinia :
Z tej serii posiadałam jedynie szampon do włosów, w poręcznej butelce znajduje się mleczny płyn o zapachu przypominającym kokosa który mnie się osobiście bardzo podobał, a dodatkowym plusem był fakt że utrzymywał się na włosach przed dłuższy czas. Mam suche włosy które potrzebują dawki wzmocnienia także szampon jakby dla mnie, a jak się spisał o tym zaraz. Dobrze się pienił, nie podrażnił mi skóry ani nie uczulił a teraz przejdźmy do działania. Szampon delikatnie z włosów usuwa wszelkie zanieczyszczenia oraz resztki kosmetyków do stylizacji. Po jego użyciu stają się gładkie, miękkie oraz pełne blasku. Dzięki wzbogaceniu linii organicznym ekstraktem z olejku arganowego pomaga regenerować włosy i zmniejsza ich łamliwość. Osobiście po farbowaniu i zaczęciu stosowania szamponu nie zauważyłam pogorszenia stanu włosów, wręcz przeciwnie bo mniej się przetłuszczały i nie łamały. Póki co szampon jak najbardziej na tak dla suchych włosów. 

Posiadaliście? 

1 komentarz:

  1. Niedawno wykończyłam szampon z różą z Jerycha tej firmy. Nie był jakiś specjalny.

    OdpowiedzUsuń