zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

L'ambre - Balsam do rąk

DSC08788.JPG DSC08789.JPG

Balsam do rąk 50ml jest doskonały dla skóry wrażliwej, chroni ją przed szkodliwym wpływem detergentów, na których wpływ są narażone każdego dnia. Doskonale nawilża, zapobiega łuszczeniu i szorstkości skóry. Łagodzi podrażnienia i poprawia elastyczność. Łatwo wchłaniająca się emulsja o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, nieodzowna do codziennej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry rąk. Efekt działania: · Regeneruje skórę wrażliwą; · Łagodzi podrażnienia i poprawia elastyczność skóry rąk; · Doskonale pielęgnuje skórę dłoni; · Intensywnie nawilża I zmiękcza naskórek; · Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych I środków czyszczących.

Skład :
Caprylic/Capric Triglycerides, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Phenoxyethanol, Polysorbate 80, Dmdm Hydantoin, Sorbitan Oleate, Methylparaben, Propylparaben, Disodium Edta, Ci 19140, Ci 61570
http://b4.pinger.pl/b5e958e4cedf3664004df048f4672460/hjh.jpg

Cena :
Około 15 zł / 50 ml

Działanie :
Nawilżające,
Regenerujące,
Łagodzące

Opakowanie :
W tubce

http://b1.pinger.pl/3efe09e5c6dfff29d4187c26d4ff7c60/DSC08791.jpg

Moja opinia : 
Dostałam ten krem w jednym z boxów kosmetycznych, jak to mówią kremów nigdy dość a w moim przypadku to jest konieczność. Moje ręce po pracy są strasznie przesuszone więc potrzebują porządnego ale to naprawdę porządnego nawilżenia. Tym razem na pierwszy rzut poszedł krem od L'ambre. Ma lekką zielonkawą konsystencje, przyjemny zapach, znajduje się w poręcznej tubce. Co do samego działania to trochę się zawiodłam, bo krem słabo nawilża dłonie, jeśli są strasznie suche to trzeba kilkukrotnie powtórzyć czynność, pozytywną kwestią będzie fakt że szybko się wchłania. Kolejnym pozytywem będzie to, że trochę regeneruje zniszczone dłonie, co u mnie jest przydatne i korzystne. Po jego użyciu dłonie są wygładzone, miękkie i oczywiście pachnące chodź mało nawilżone. Niestety kosmetyk jest mało wydajny ze względu na fakt mniejszego nawilżenia oraz na konsystencje. Produkt na pewno nie nadaje się dla osoby która ma przesuszone dłonie, ja osobiście się pewnie nie skuszę mimo że nie przeszkadza mi fakt częstszego stosowania. 

Posiadaliście? 

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie posiadałam ale mam nadzieję że już wkrótce to się zmieni ;*

    OdpowiedzUsuń