zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Dove, Derma SPA - Krem do rąk

/DSC08607.JPG /DSC08608.JPG

Krem do rąk nadający skórze miękkość, jedwabistą gładkość i promienny blask. Dzięki połączeniu olejku oraz technologii Cell-Moisturisers przywraca suchej skórze blask oraz jedwabistą gładkość. Testowano dermatologicznie.
http://b3.pinger.pl/e18b8c972e829069b02bdc111cc772cc/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Hydroxystearic Acid, Arachidic Acid, Caprylyl Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Dimethiconol, Disodium EDTA, Glucose, Hippophae, Plamitic Acid, Parfum, PEG-10 Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891.

Cena :
14 zł /75ml

Działanie :
Nawilżające

http://b2.pinger.pl/1d3c953253b8e7c50e8c91b06eef5814/DSC08612.jpg

Moja opinia :
Krem do rak to u mnie w sumie podstawa bo mam suche ręce. Miałam już sporo produktów tego typu i niektóre działały bezbłędnie a niektóre w ogóle. Tym razem trafiłam na Dove. Produkt znajduje się w wygodnym opakowaniu, bez problemu wydobywa się z niego krem nawet przy końcówce. Co do samego działania to jestem zadowolona, mam niekiedy strasznie suche i spierzchnięte ręce a po użyciu kremu ten problem znika, dodatkowo dobrze i szybko nawilża, trochę wolno się wchłania ale samo działanie jakie robi mi to wynagradza. Dodatkowym plusem będzie zapach który jest bardzo przyjemny, nienachalny, po prostu delikatny. Według mnie również jest wydajny, spory kawałek czasu mi służy i w sumie jeszcze trochę go zostało jak na codzienne stosowanie. Jak dla mnie produkt jest godny polecenia dla osób które mają suche ale nie przesuszone dłonie. U mnie sprawdza się idealnie i póki co nie mam zastrzeżeń.

Posiadaliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz