zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Cettua - Nose and Face Strips, Paski oczyszczające na twarz

/DSC08595.JPG/DSC08596.JPG

Paski oczyszczające na nos i twarz to szybki i skuteczny sposób do usuwania zaskórników i zanieczyszczeń zatykających pory w strefach T (czoło-broda) i U (policzki-broda). Po ich użyciu skóra jest gładka i zadbana. Efekt widoczny jest zaraz po usunięciu paska.

Skład :
VP/VA Copolymer, Water/Aqua, Titanium Dioxide, Glycerin, Butylene Glycol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Polyvinyl Alcohol, Ethyl Hexanediol, Cananga Odorata Flower Oil, Squalane, Coral Powder, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol

Cena :

18 zł / 12 plastrów

Działanie :
Oczyszczające

http://b1.pinger.pl/977cb3742bd1237314ec4da8dbc1f548/DSC08597.jpg
http://b3.pinger.pl/502806383cdc4d940358655d12725757/DSC08598.jpg

Moja opinia :
Używałam już wiele plastrów na nos i w sumie żadne nie przynosiły oczekiwanego efektu, wręcz przeciwnie klej z plastra zostawał mi na nosie. Tym razem postanowiłam zakupić plastry na twarz i na nos w zestawie, ciekawa jak się spiszą szybkim pędem wzięłam się za ich testowanie. Robiłam wszystko tak jak opisywał producent najpierw oczyszczenie twarzy a potem przyklejenie dokładnie plasterka na delikatnie zwilżoną skórę i zaraz się przekonacie czy tym razem trafiłam na perełkę czy na bubel. Trzymałam produkt 15 minut na nosie tak jak kazano, po tym czasie delikatnie zerwałam plasterek a moim oczom ukazały się minimalne ślady zaskórników na plasterku. Czasami ich było więcej, czasami mniej a czasami praktycznie wcale, nie wiem od czego to zależy bo mój nos wcale nie wyglądał ani ładniej ani nie było mniej widocznych zaskórników, był taki sam jak i przed ich używaniem. Mimo wszystko w jakimś stopniu je usuwały nie tak jak inne plasterki, więc myślę, że warto wypróbować tylko nie wiem czy za taką cenę. Ja się pewnie już na nie nie skuszę, nie przekonały mnie i pewnie spróbuję poszukać czegoś innego. Może znacie jakieś dobre sposoby na pozbycie się tych zaskórników?

Posiadaliście? 

2 komentarze:

  1. U mnie na nos sprawdzają się plasterki Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdź jak na Tobie zadziałają paski oczyszczające na nos i twarz firmy CETTUA. Zapraszamy do sklepu kosmetykizameryki.pl.

    OdpowiedzUsuń