zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

L`Oreal Paris - Casting Sunkiss, Żel rozjaśniający

DSC07001.JPG DSC07000.JPG

Gotowy do użycia żel stopniowo rozjaśniający włosy aż do 2 tonów o delikatnej półprzezroczystej konsystencji. Super prosty sposób na naturalny efekt słonecznego pocałunku i letniego rozświetlenia.Został stworzony na bazie nadtlenków. W odróżnieniu od tradycyjnych zabiegów rozjaśniających włosy, produkt ten pozwala uzyskać stopniowe rozjaśnienie, z zachowaniem kontroli nad efektem uzyskanym na naturalnych i niefarbowanych włosach. Żel wzbogacono odżywczym olejkiem kameliowym znanym z pielęgnacyjnych właściwości i pięknego zapachu. Łagodnie rozjaśnia.
Nie zalecany do koloru włosów ciemniejszych, niż średni brąz. Nie używać na włosy farbowane henną lub koloryzacją progresywną, na wrażliwą lub podrażnioną/uszkodzoną skórę głowy i tuż po trwałej ondulacji.

http://b4.pinger.pl/50d806ca2950ef1d9fdcb7826b1cc5d8/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Aqua / Water, Alcohol Denat., Hydrogen Peroxide, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Steareth-25 Methacrylate, Crosspolymer, Isopropyl Myristate, Sodium Stannate, Camellia Oleifera Seed Oil, Limonene, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Linalool, Phosphoric Acid, Dipropylene Glycol, Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone, Tetrasodium Pyrophosphate, Hexyl Cinnamal, Parfum / Fragrance (F.I.L. C164556/2).
http://b3.pinger.pl/6bdd242ef8d6a28685f60b9fd645f655/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 28 zł / 100 ml

Dostępność :
Drogerie, Rossmann

Zapach :
Słodkawy, dosyć przyjemny

Opakowanie :
Plastikowe opakowanie w kartonie z estetycznym nadrukiem

http://b3.pinger.pl/66da9218f5797dea3ff8553c005e48d5/DSC07003.jpg
http://b4.pinger.pl/11ded1a65ca3f33a5add1340e29cbddd/DSC07006.jpg

Moja opinia :
Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, chciałam je trochę rozjaśnić i nadać jakiegoś życia. Spróbować jak to jest być taką typową blondynką. Produkt używałam po umyciu włosów, co 2-3 mycia, żeby efekt zaczął się robić i zostawał. Tak więc używałam na mokre włosy, czekałam aż lekko doschną wraz z produktem a na koniec suszyłam gorącym powietrzem suszarki. Starałam się rozjaśnić całe włosy. Co do samego efektu, to byłam zadowolona, na początku włoski ładnie zaczęły się rozjaśniać, i to akurat całe, tak jak chciałam. Jednak im więcej używałam tym kolor stawał się trochę rudy, to już mi nie odpowiadało, więc zaprzestałam stosowania na razie produktu. Po jakimś czasie, dalej zaczęłam go stosować i efekt dalej robił się blond, jednak już nie był aż tak skuteczny, bo włosy po jednym użyciu były delikatnie rozjaśnione, ale włoski po umyciu wracały dalej do swojego koloru. Nie wiem od czego to już zależy. Została mi końcówka produktu, aby spróbować rozjaśnić odrosty włosów, ale też słabo to wyszło, ogólnie jestem lekko zadowolona i lekko zawiedziona, że na początku coś było, a potem już tego zabrakło. Może za jakiś czas ponownie się skuszę na ten produkt. 

Posiadaliście? Jak opinia? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz