zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Pantene Pro-V - Szampon z odżywką 2w1, przeciwłupieżowy

DSC06882.JPG DSC06883.JPG

Poziom zawartości witamin certyfikowany przez Szwajcarski Instytut Witamin.

http://b2.pinger.pl/d654848ed81e49e878719354f133db31/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Dimethicone, Glycol Distearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Citrate, Cocamide MEA, Sodium Xylenesulfonate, Zinc Pyrithione, Parfum, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Glycerin, Linalool, Hexyl Cinnamal, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Methylisothiazolinone, Sodium Polynaphthalenesulfonate, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride.
http://b2.pinger.pl/54b4dcf37cb69ec1dfdb81aa2453dec4/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 14 zł / 400 ml

Dostępność :
Drogerie, sklepy z kosmetycznym asortymentem

Zapach :
Przyjemny, delikatny, nie nachalny 

Opakowanie :
Plastikowa butelka z zatrzaskiem

http://b3.pinger.pl/0adfd20d03b0882ef8490be06d035cb0/DSC06886.jpg

Moja opinia :
Szampon trafił w moje ręce tylko dlatego, że po jednym miałam problem z łupieżem, więc jakby nie patrzeć, trzeba było zareagować i ten problem zniwelować. W takim właśnie wypadku mój wybór padł na Pantene. Bardzo spodobał mi się zapach, jest bardzo, ale to bardzo przyjemny i z przyjemnością się myje nim włosy. Co do samego działania, to zaraz się przekonacie czy się sprawdził czy nie. Myje włosy co dziennie, bo są strasznie przetłuszczające, więc co do działania czy włosy się szybko po nim przetłuszczają to nie jestem w stanie subiektywnie tego ocenić, ale w moim przypadku jest to zdecydowanie troszkę uciążliwe bo w sumie nigdy takiego problemu nie miałam, więc może i troszkę winy tkwi w tym produkcie. Co do plusów, to po umyciu włosy są delikatne, są puszyściejsze oraz  produkt ich nie plącze. Zniknął także problem z łupieżem, ale na pewno nie po pierwszym czy drugim użyciu, o nie, nie ma co na takie cuda liczyć, ale po dłuższym stosowaniu tak, więc z tego się w sumie najbardziej cieszę bo na tym mi zależało. Do minusów muszę zaliczyć fakt, że się strasznie po wysuszeniu elektryzują, no nie da rady ruszyć bez "antenek" na głowie, ale jestem w stanie to jakoś wybaczyć. Ogólnie z szamponu jestem zadowolona, zniwelował problem z którym się zmagałam a to, że w innych kwestiach jest jaki jest to trudno. Jeśli nadal będę takowy posiadać to z powrotem do niego powrócę i z pewnością polecam. 

Posiadaliście? Jak opinia ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz