zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Laura Conti, Zero Calorie - Deserowy balsam ochronny "Guma do żucia"

DSC06903.JPG DSC06904.JPG

Codzienna pielęgnacja ust w fantazyjnych aromatach!
Fantazyjny balsam do ust o zapachu owocowej gumy do żucia i delikatnym,  pastelowym odcieniu.
Zero kalorii! Od tego nie utyjesz! 

Wyjątkowo aromatyczny, a zarazem o wysokich walorach pielęgnacyjno-odżywczych ochronny balsam do ust. Bogata formuła oparta o wosk mikrokrystaliczny i doskonałej jakości emollienty wzbogacona panthenolem i allantoiną oraz kompleksem witaminowym utrzymuje usta w perfekcyjnej kondycji, pielęgnując i jednocześnie chroniąc. Znakomicie zabezpiecza delikatny naskórek ust przed utratą wilgotności i jędrności. Błyskawicznie przynosi ulgę spierzchniętymi przesuszonym ustom, a  apetyczny zapach owocowej gumy do żucia  może uzależnić… 

http://b3.pinger.pl/23aabb52986e0a28918bcae7a9c9285d/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b1.pinger.pl/8cd3c447bb7ca54ecf9f7911297dece5/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 4 zł / 4,8g

Dostępność :
Sklep internetowy, Rossmann, Drogerie

Zapach :
Przyjemny, delikatny, czuć gumę do żucia, nie chemiczny

Opakowanie :
Solidne opakowanie i wysuwany sztyft 

http://b3.pinger.pl/277821a7dff2a9cce7e01b947712e4a1/DSC06907.jpg

Moja opinia :
Zakupiłam balsam skuszona oczywiście jego zapachem, lubię takie zabawne pomadki, a ta wersja przypadła mi najbardziej do gustu, w taki sposób trafiła w moje rączki. Produkt miał lekko pastelowy odcień, na ustach nie było tego praktycznie widać, więc wyglądała naturalnie. Do tego miała solidne opakowanie, nie rozwaliło się podczas wielu upadków, tylko lekko pękło co oczywiście nie przeszkadzało w dalszym jego użytkowaniu. Co do samego działania to jestem w miarę zadowolona. Balsam nawilżał usta, nie jakoś super ekstra ale efekt był w miarę przyzwoity, na dobrych kilka godzin, dodatkowo nie podrażnił ich. Pomadka jest bardzo wydajna, chodź i tu jest jednak mały minus, bo pod wpływem gorąca pomadka się jednak topi, zostawiając na skrajach produkt, a do tego się łamie, w sumie większość pomadek tak ma, ale przy tym jej ilość stanowczo się zmniejszała przy każdym użyciu kiedy była zbyt miękka. Zapach jest jej dodatkowym atutem, bardzo go polubiłam i każde jej stosowanie sprawiało mi przyjemność, nie zjadłabym ale smarować to bym smarowała, oczywiście usta. Ja jestem zadowolona, jak za taką cenę to polecam i myślę, że warto się skusić, ja pewnie tak zrobię.

Posiadaliście? Jak opinia? 

3 komentarze:

  1. zaciekawiłaś mnie bardzo tym zapachem gumy jednak nie lubię jak pomadki się topią więc raczej przez ten fakt sie na nią nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na zapach chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń