zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Clearskin Professional - Oczyszczające plastry w żelu

 
Oczyszczające plastry w żelu zostały oparte o technologię zgłoszona do opatentowania. Po aplikacji płynna formuła zamienia sie w elastyczny plaster.Oczyszcza, usuwa zanieczyszczenia oraz odblokowuje pory, tym samym eliminując wągry i poprawiając wygląd skóry. 

http://b3.pinger.pl/94f385e0068f92d34a63be524c491f85/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b2.pinger.pl/2f420f506c0e76d94c6add79ce44dfd9/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 22 zł / 30 ml

Dostępność :
Katalog Avonu

Konsystencja :
Żelowa, dosyć gęsta

Zapach :
Ni to przyjemny ni nie, taki ot do wytrzymania, czuć alkohol

Opakowanie : 
Tubka zamykana na klik, do tego w kartoniku

http://b1.pinger.pl/39aac5ed00cecb564a2200401abbcb58/DSC06229.jpg 

Moja opinia :
Na ten żel skusiłam się tylko i wyłącznie z powodu problemów z wągrami które niestety są widoczne. Żel ma bardzo gęstą formułę o zabarwieniu lekko błękitnym, dzięki czemu nie spływa z twarzy a nawet czasem utrudnia nakładanie bo się troszkę ciągnie w palcach. Produkt przypomina maseczkę peel-off, które też posiadają taką konsystencję, a zarazem można ją ściągnąć dłonią bez potrzeby zmywania. Jest to dla mnie duży plus. Co do samego działania to niestety z tym już bywa różnie. Produkt nakładam tak jak nakazuje producent, jednak nie jest to czasem dobre rozwiązanie, bo gdy nałoży się grubą warstwę nie chce ona doschnąć, cały czas się klei i trzeba naprawdę dużo czasu wtedy poświęcić, ja staram się nakładać średnią warstwę, która i tak nie schnie w 20 minut, ale już nie ma takiej tragedii. Dobrze się ją ściąga. Co do efektu to powiem, że nie powaliła mnie na kolanach, ani nie urzekła, ot dobre oczyszczenie to fakt, ale wągry jak były tak są. Skóra jednak jest miękka i delikatna w dotyku. Jednak nie o to mi do końca w tym chodziło. Zużyć ją zużyję ale jakoś zachwytu nie ma, może jest jakieś tam delikatne wyciągnięcie porów, ale minimalne i ledwo widoczne. Jeśli ktoś chce jej użyć jako maseczki to jest ok, ale cudów przy tym nie osiągnie. 

Posiadaliście? Jak opinia, może się skusicie?

2 komentarze:

  1. Używaj tego po parówce... wtedy wyciągnie dużo więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajaja ja tez mam wągry ;< ale szkoda, że to nie pomagaa

    OdpowiedzUsuń