zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

O prezentach ze spotkania słów kilka

Ostatnio opisywałam przebieg całego spotkania pomijając fakt podarunków. Nie było tego dużo, jednak chciałam zrobić oddzielny post dotyczący tego, wraz z opisem produktów i firm. Mam nadzieję że w miarę sensownie mi to wyjdzie.

Nasze spotkanie było sponsorowane ogólnie przez cztery firmy : Glazel Visage, Kiara, BioGarden oraz Dalia Lingerie. 


DSC05827.JPG
Glazel Visage :

Specjalizujemy się w produkcji profesjonalnych kosmetyków do wizażu. Korzystając z najnowszych osiągnięć kosmetologii, dostarczamy wysokiej jakości produkty dla najbardziej wymagających klientów.

Ode mnie słów kilka :
Z tej firmy przyszła do nas specjalnie Pani, niestety nie miała dużo czasu, dała nam tylko wizytówki i drobne upominki w postaci kredek do oczu/ust oraz cienie do powiek. Wszystko było ładnie zapakowane a organizatorka spotkania robiła tzw. losowanie. Każdy wybierał sobie albo cień albo dwie kredki bo było ich więcej. 
Ja osobiście wybrałam sobie kredki bo nie mam w sumie żadnej sensownej. Trafiłam dziwnym trafem na piękny błękit który stał się w moim posiadaniu, a do tego dobrałam sobie jakąś ciemną zieleń. 

DSC05792.JPG DSC05793.JPG



DSC05784.JPG
Kiara :


Nasza propozycja, to biżuteria wysokiej jakości, dla wymagających Klientek.Od 1990 roku zajmujemy się  importem czeskiej biżuterii firmy JABLONEX,  znanej na całym świecie z doskonałej jakości i nowoczesnego wzornictwa. 
 Biżuteria ze szkła i metalu, jest niealergizująca - nie zawiera niklu, a w  procesie galwanicznym  jest pokryta  srebrem lub 24-karatowym złotem, dzięki czemu powierzchnie uzyskują większą twardość i nie ulegają ścieraniu, a także nie reagują na promienie UV.Do produkcji  używane są czeskie korale szklane oraz kryształy PRECIOSY i austriackiej firmy SWAROVSKI.Szybko wprowadzamy na rynek najmodniejsze kolory i wzory, kierując się sugestiami Klientów.Przede wszystkim prowadzimy sprzedaż hurtową - wykonujemy  duże zamówienia, także w celach reklamowych.Stale współpracujemy z firmami odzieżowymi, projektując i dostarczając biżuterię do bieżących kolekcji.Nasz sklep internetowy pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze! Siedząc wygodnie w fotelu można zamówić biżuterię pierwszorzędnej jakości.Dzięki wspólnym działaniom jesteśmy w stanie obsłużyć każdego Klienta.

Ode mnie słów kilka :
Od tej firmy dostaliśmy naszyjniki, kolczyki a także bransoletki. Jak i w poprzednim przypadku tak i w tym odbywało się losowanie. Osobiście udało mi się wylosować naprawdę świetne kolczyki które strasznie mi się podobają i bransoletkę, czerwoną. Chodź nie chodzę w takiej biżuterii na co dzień to na specjalne okazje na pewno się przydadzą. 

DSC05783.JPG DSC05782.JPG



BioGarden :

Seria BioGarden jest gwarancją najwyższej jakości produktów farmaceutycznych i dietetycznych. Wszystkie preparaty BioGarden wytwarzane są w ścisłym reżimie jakości, na liniach produkcji farmaceutycznej. Substancje używane do produkcji podlegają rygorystycznym badaniom. Dzięki temu mamy pewność, że w Państwa ręce oddajemy produkty zawsze najwyższej jakości, w korzystnej na polskim rynku cenie.Wszystkie produkty BioGarden są tworzone i opiniowane przez lekarzy.

Ode mnie słów kilka :
Tym razem również było losowanie, chodź tutaj już były lekkie problemy bo tabletki które losowaliśmy czasami nie przypadły do gustu. Były mniej więcej tabletki na odchudzanie, na przeziębienie, na oczy a także na cerę. Mnie za pierwszym razem udało się wylosować tabletki na odchudzanie ale szczerze mówiąc nie mam się czego pozbywać a raczej przydałoby się przytyć to postanowiliśmy się z Kasią zamienić. Ja jej dałam to a od niej dostałam tabletki na cerę które zdecydowanie bardziej mi się przydadzą bo mam z nią lekkie problemy. 



DSC_0096.JPG

Dalia Lingerie :


Firma DALIA istnieje na rynku bieliźniarskim już od 1994 roku. W tym czasie stworzyliśmy markę, która stała się synonimem elegancji, seksapilu, piękna oraz komfortu użytkowania.
Dbamy o to, aby wszystkie nasze Klientki, bez względu na wiek i sylwetkę, były zadowolone z wyrobów, jakie wykonujemy i pozostały wierne „Dalii”. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najlepszej jakoś
ci, gwarantując przy tym pełen komfort użytkowania oraz podkreślenia kobiecości.


Ode mnie słów kilka :
Od tej firmy każda z nas dostała zniżki na biustonosze wraz z ulotkami.

4 komentarze: