Obserwatorzy

Cleanic - Chusteczki odświeżające Pure & Glamour oraz Clean & Chic

DSC05329.JPG DSC05331.JPG

Chusteczki, nasączone płynem antybakteryjnym zostały specjalnie zaprojektowane do szybkiego odświeżenia oraz oczyszczenia w ciągu dnia, zarówno w pracy jak i w podróży. Posiadają przyjemny, zapach kwiatowych perfum, można ich używam w zastępstwie mgiełki do ciała. Dodatkowo małe, kobiece opakowanie z wygodnym systemem zamykania sprawia, że produkt idealnie nadaje się do każdej torebki.

Skład Pure & Glamour :
Aqua, Alcohol Denat, Diglicerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethlylhexyglycerin, Citric Acid, Cetylpyridinium Chloride, Parfum, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal.

Skład Clean & Chic :
Aqua, Alcohol Denat, Diglicerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethlylhexyglycerin, Citric Acid, Cetylpyridinium Chloride, Parfum, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citronellol. 

DSC05337.JPG

Cena :
2,99 zł / 15 sztuk

Zapach Pure & Glamour :
Lekki, kwiatowy zapach zwieńczony nutą egzotycznego kokosa. 

Zapach Clean & Chic :
Przyjemny kwiatowy zapach połączony ze słodką nutką pomarańczy.

Dostępność :
Różne drogerie i zapewne sklepy.

Opakowanie :
Saszetka z otworkiem zapewniającym nasączone chusteczki. Idealne do torebki.

DSC05335.JPG

Moja opinia :
Nigdy nie byłam zbytnio przekonana do takich chusteczek, bo zawsze kiedy jakiś używałam albo pożyczałam od kogoś to zostawiały lepką warstwę na moim ciele, po czym miałam ochotę się po prostu umyć bo się dosłownie nieprzyjemnie lepiłam, a mnie to strasznie denerwuje. Po używaniu tych chusteczek na szczęście takiego zjawiska po prostu nie zauważyłam z czego się bardzo cieszę i są teraz moim stałym bywalcem w torebce na te gorące dni kiedy ich potrzebuję najbardziej. Opakowanie jest praktyczne, z dobrym otworem, chusteczki nie wysychają. Podoba mi się ich zapach, jest odświeżający, orzeźwiający i czuje się po prostu z nim dobrze. Trzyma się dość długo na skórze, może to być dla niektórych plus a dla niektórych minusem, jak wiadomo nie każdy to lubi, mnie to jednak nie przeszkadza. Dobrze oczyszcza. Chusteczka ma odpowiednią wielkość i jest dobrze nasączona dzięki czemu możemy się dokładnie wytrzeć bez potrzeby wyciągania ich kilku naraz. Po wyciągnięciu są długo nasączone i tak szybko nie wysychają, wiec kolejny plus. Ogólnie jestem zadowolona i pewnie się jeszcze nie raz skuszę. Mogą się przydać w niespodziewanej chwili, w czasie podróży, w czasie spaceru a także szybko w domu. Także myślę, że nie jest to duży wydatek a i warto jest takie coś mieć w torebce. 

Posiadaliście? Jak opinia, a może się skusicie?

Produkt dzięki współpracy z firmą Cleanic, nie wpływa to oczywiście na ocenę produktu.

10 komentarzy:

  1. ja lubie wszytsko co jest w takich chusteczkach ;) jest mega przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez nie jestem przekonana do tego typu kosmetykow, ale byc moze kiedys sie skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę śmieszne te słowa "glamour" i "chic" na nawilżanych chusteczkach ;) ja dopiero niedawno przekonałam się do tego typu produktów, fajnie mieć takie chusteczki (nawet takie nie-glamour i nie-chic ;))) ) w torebce kiedy sporo czasu spędza się w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich nie miałam, ale muszę poszukać je w sklepie i zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam je dzisiaj wziąć w Rossmannie, ale... rozmyśliłam się ;)) Właśnie z obawy o tą "lepką" warstwę. Ale skoro przy nich tego problemu nie ma, kupię na pewno! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie chusteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo jadę na wycieczkę, więc zapewne kupię sobie dużą ilośc takich chusteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię chusteczki nawilżane, ale najczęściej kupuję takie dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przetestowałabym te kokosowe:)

    OdpowiedzUsuń