zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Paczki wymiankowe #1

Nadszedł czas, kiedy postanowiłam zrobić z kilkoma produktami porządek i urządzić mini wymiankę na szafie.pl. W ten oto sposób stałam się posiadaczką dwóch wymiankowych paczek i jej zawartości.

Oto dwie paczuszki które do mnie przyszły :
DSC05028.JPG

Zawsze staram się wymieniać na coś co mi się przyda, albo naprawdę spodoba, tym razem też tak było. Sądzę, ze dobrze zrobiłam i w sumie nie żałuję. Obydwie paczuszki mi się spodobały. Także tym bardziej się z nich cieszę i z faktu, że nie zalegają mi już niepotrzebne produkty w szafce.

Oto co zamieniłam i co dostałam.

aaa.jpg

To zawartość z pierwszej paczuszki. Zamieniłam Sudocream na Puder iskrzący do ciała i twarzy z Avonu, a gratisowo dostałam próbkę podkładu z Rimmel.

bbb.jpg
ccc.jpg

A to zawartość drugiej paczuszki, na którą trochę poczekałam. Wymieniłam 10 lakierów, których niestety nie używam ze względu na stan swoich paznokci oraz faktu, że wiem, że ich nie wykorzystam. Także postanowiłam się ich tak jakby "pozbyć" w zamian dostałam bolerko, czarno różowe, które bardzo mi się spodobało oraz tusz z oriflame, a jako gratis długiego czasu oczekiwania dostałam także kolczyki.


Mam do wymiany/sprzedaży także wodę perfumowaną TODAY Tommorow Always 50 ml. Jeśli są jacyś chętni to proszę pisać albo w poście albo na maila, lub ewentualnie na szafa.pl :)

16 komentarzy:

  1. fajna sprawa takie wymianki :-) super rzeczy ;-) a co to za puder iskrzący ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z taką wymianką,ale nie jestem pewna, czy znalazłabym coś u siebie, co nadawałoby się do takiego typu zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w tym miesiącu też królują wymianki, z tym że ja wymieniam się na wizażowym targowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masę rzeczy wymieniłam, ale na wizażu

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no jakie świetne wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię wymianki, pozwalają się pozbyć zalegających produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No niezły deal :) Czy Ty wiesz Kochana, że jesteś moją setną obserwatorką :D Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. o jakie ładne wymianki :-) szczerze mówiąc tylko jeden raz w życiu się z kimś w ten sposób wymieniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też powinnam wziąć się za swoje kosmetyki i powystawiać kilka sztuk na wymiankę. U mnie się tylko niepotrzebnie kurzą :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sie az tak wymieniac nie lubie ;D Przynajmniej w kwestii kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tymi wymiankami. Bardzo praktyczne!

    OdpowiedzUsuń