zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Synergen - Kompakt puder (Antybakteryjny puder w kompakcie)

DSC04149.JPG

Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.

Skład:
 Talc, Dimethylimidazolidinone Rice Starch, Mica, Aqua, Magnesium Myristate, Propylene Glycol, Octyldodecanol, Isopropyl Myristate, Bisabolol, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Farnesol, PEG-150, Silica, Ricinus Communis, Cetearyl Alcohol, Allantoin, Quaternium-26, Glyceryl Ricinoleate, Carnauba, Candelilla Cera, Sodium Cetearyl Sulfate, Stearic Acid, Cera Microcristallina, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Cetyl Alcohol, Cera Alba, Paraffinum Liquidum, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 75470, CI 77163]. (27.03.2008)

Opakowanie:
Plastikowe, trwałe, posiada w sobie 9g produktu.

DSC04152.JPG

Moja opinia:
Moje zdjęcie nie ukazuje całości tego pudru, bo to akurat jego końcówka i zrobiłam z niego puder sypki. Szkoda, żeby się coś miało zmarnować, jak można to wykorzystać. Moim odcieniem jest 01 Vanilla - czyli według numerków najjaśniejszy. Nakładałam go pod podkład - dzięki niemu cera była zmatowiona, nie świeciła się, efekt ten jednak nie trwał zbyt długo, co najwyżej z 3-4 godziny, krótki okres czasu, a jak nie miało się czasu na poprawki i użycie ponownie pudru, to się twarz świeciła, co nie wyglądało zbyt dobrze, a uczucie nie było też zbyt przyjemne. Podobał mi się zapach, przypadł mi do gustu. Do pudru dołączona została także gąbeczka, ale zapomniałam ją umieścić na zdjęciu. Ułatwia użycie pudru, jednak po pewnym czasie troszkę się ściera, mimo to nie przeszkadza to w aplikacji produktu. Puder nie zatyka porów, nie wysusza twarzy. Puder ma jednak minimalne krycie, co nie jest pozytywem, ale przy użyciu podkładu i przypudrowaniu go, efekt jest w miarę dobry. Plusem jest jego cena, koło 7 złotych, tylko i wyłącznie w drogeriach Rossmann. Osobiście polecam ten puder, osobom które nie mają wygórowanych wymagań, bez problemów z cerą, takich którym ten puder będzie służył tylko i wyłącznie do zmatowienia cery, bo na więcej nie ma co niestety liczyć.

Mieliście go? Jesteście zwolennikami czy przeciwnikami?

7 komentarzy:

  1. Miałam dwa odcienie i niestety jestem przeciwnikiem. Moja twarz po nałożeniu go na twarz wyglądała okropnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam odcień 03, bladziutki. Używam go to matowienia twarzy w ciągu dnia, nic więcej od niego nie oczekuję. Kupiłam go, aby mieć go zawsze przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale zastanawiałam się na jego zakupem. Skoro mówisz, że nie nadaje się dla cery problematycznej - już się nie zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie od pudru nie wymagam za wiele, byleby mi przykrył ewentualne widoczne po podkładzie niespodzianki i lekko zmatowił ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mialam podklad kiedys z tej serii i byłam srednio zadowolona z niego, ale moze puder jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam go nigdy :)

    Kochana, zapraszam na GIVEAWAY na moim blogu, do wygrania cudowne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdecydowanie lubię go, ostatnio cały czas go stosuję i nie widzę potrzeby wydawania kasy na coś droższego:) u nie się sprawdza

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń