zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Kueshi - Rewitalizujący tonik do twarzy

DSC09720.JPG 
 
 
Tonik nawilża i równoważy skórę zapewniając jej wrażenie świeżości i miękkości. Łączy nawilżające i naturalne składniki, które koją skórę pozostawiając ją piękną, oczyszczoną i zdrową. Jest idealny do skóry wrażliwej.

Skład :
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Propylene Glycol, Cha­mo­mi­lla Recutita Flower Extract, Calendula Offi­ci­na­lis Flower Ex­tract, Postassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Hydroxye­thyl­ce­llulose, Ethoxydiglycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxi­de, Ci­tric Acid, Parfum, CI 45100, Butylphenyl, Methylpropional, Citronellol, D-Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool

Cena :
42 zł / 200 ml

Cera :
Normalna 
Sucha
Mieszana



Właściwości :
Odświeżające
Nawilżające
Oczyszczające

Konsystencja :
Płynu

Opakowanie :
W butelce

Rodzaje :
Tonizowanie twarzy

http://b4.pinger.pl/1f913f6e010f3e7979aecc916c036c04/DSC09723.jpg

Moja opinia :
Nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam za używaniem jakiś toników czy płynów do demakijażu bo zazwyczaj twarz oczyszczałam tradycyjnie, ale nagromadziłam trochę tych produktów z różnych pudełek kosmetycznych więc szkoda żeby tak leżały jak mogą się przydać. Zaczęłam produkt stosować zazwyczaj rano do oczyszczania przed nałożeniem kremu i podkładu oraz po różnego rodzaju maseczkach zwłaszcza tych typu peel-off bo zazwyczaj jakieś resztki po niej zostają. Produkt zamknięty jest w typowym opakowaniu z zamknięciem typu klik, ma delikatnie różowy kolor, opakowanie jest przeźroczyste z możliwością kontrolowania stanu zużycia. Mnie osobiście wystarczała niewielka ilość, zazwyczaj to było pół płatka albo i trochę mniej aby oczyścić twarz. 
Tonik jest z tych nawilżających, mam twarz suchą a po jego zastosowaniu miałam uczucie nawilżenia, pozostawiał po sobie delikatną powłoczkę, ale nie taką wiecie że się to czuje ale tak delikatnie, po czasie się wszystko wchłaniało, nie był to na pewno taki typowy tłusty 'film'. Twarz po jego zastosowaniu była dobrze oczyszczona, miękka w dotyku, delikatna i oczywiście gotowa do dalszego etapu. Produkt miał również dosyć przyjemny zapach który utrzymywał się chwile po zastosowaniu, jednak po czasie ulatniał się, był również wydajny, butelka wystarczyła mi na dobre kilka miesięcy chodź nie zawsze używałam go regularnie to przynajmniej starałam się to robić. Nie zapchał mnie, nie uczulił ani nie podrażnił. Ogólnie produkt spisuje się dobrze, swoje zadanie na pewno spełnia, jedyne co by mnie powstrzymywało przed zakupem to cena, no która bądź co bądź ale do najniższych nie należy, mimo to jeśli ktoś ma wrażliwą skórę i żadne środki się nie sprawdzają to myślę, że produkt będzie wart zainteresowania.

Posiadaliście ?

1 komentarz:

  1. Miałam ten tonik i sprawdził się u mnie świetnie. Zawsze używałam go po myciu twarzy żelem w celu przywróceniu cerze odpowiedniego pH i przygotowania na dalsze kroki pielęgnacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń