zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Mixa - Aksamitny żel do mycia twarzy, skóra bardzo wrażliwa i reaktywna

DSC09258.JPG DSC09259.JPG

Aksamitny żel do mycia twarzy oczyszcza, zmiękcza i koi. Podczas aplikacji zamienia się w piankę, która oczyszcza zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Formuła wzbogacona w glicerynę chroni skórę wrażliwą przed wysuszającym działaniem twardej wody. Skład produktu pozbawiony jest parabenów oraz mydła, i został dobrany tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Przystosowany do skóry bardzo wrażliwej i reaktywnej.
http://b1.pinger.pl/5dc7c53dc0cfaa42edd2409e2f733a54/Untitled-3copy.jpg

Skład :
Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Coco-Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil / Sweet Almond Oil, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-5-Ceteth-20, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, PEG-90m, Talc, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, BHT, Sodium Benzoate , Salicylic Acid, Parfum / Fragrance. (F.I.L B186251/1)
http://b2.pinger.pl/4eb0ec9a9d166fa324c5c74ea4f73722/Untitled-4copy.jpg


Cena :
Około 20 zł / 200ml

Rodzaj :
Oczyszczanie twarzy

Cera :
Normalna
Atopowa/Alergiczna
Wrażliwa

Właściwości :
Łagodzące
Oczyszczające
Odświeżające

Formuła :
Hipoalergiczna
Bez parabenów

Opakowanie :
Z pompką

http://b1.pinger.pl/37a6e7e5536752435ea536d64e586321/DSC09262.jpg

Moja opinia :
Mam delikatną skórę podatną na wszelakie alergie oraz podrażnienia. Skusiłam się na też żel dzięki nie najgorszemu składowi. Opakowanie i pompka jak najbardziej na plus, produkt dozuje taką ilość że wystarczy na umycie twarzy, dobrze się pieni, nawet za dobrze bo czasami aż ciężko domyć tej piany, ale według mnie to na plus, czuje wtedy że skóra na pewno będzie dobrze oczyszczona. Doskonale radzi sobie ze zmyciem makijażu, twarz jest oczyszczona, delikatna i miękka w dotyku  i według mnie delikatnie nawilżona, ale jeśli ktoś potrzebuje więcej to oczywiście krem jest wskazany. Zapach również jest dosyć przyjemny, taki dla mnie w sumie neutralny bo ani mnie nie przeszkadza ani mnie nie zadowala. Dzięki stosowaniu żelu stan mojej skóry może się nie poprawił ale również nie pogorszył, według mnie nawet może trochę pomógł bo zawsze miałam problem z nadmiernym sebum a póki co ten problem ustał, ale nie jestem pewna czy to jego zasługa. Na pewno żel jest wydajny, wystarczył mi już na kilka miesięcy codziennego zmywania makijażu, więc jak dla mnie rezultat jest super. Według mnie produkt spełnia swoje zadania, oczyszcza, a dodatkowo chroni skórę przed szkodliwym działaniem. Póki co jestem zadowolona i być może wrócę po raz kolejny po ten produkt jak wykończę moje zapasy.

Posiadaliście ?

1 komentarz: