zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

No 36 - Antyperspirant do stóp

DSC08138.JPG DSC08139.JPG

Nowoczesna formuła i składniki antyperspirantu No. 36 zapewniają długotrwałą ochronę antybakteryjną i natychmiastowy efekt odświeżenia. Kosmetyk przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji stóp. Zawarte w nim: olejek z drzewa herbacianego, lemongrass oraz mentol działają przeciwbakteryjnie, antyseptycznie, chłodzą i relaksują przemęczoną skórę stóp. Codzienne stosowanie antyperspirantu sprawi, że skóra stanie się gładka, sucha i przyjemna w dotyku.

http://b2.pinger.pl/0810f5e2bb66cfad6625dccfa91a2a4d/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b4.pinger.pl/5d710b4bfb933bd5bf20b8b1c994c7e6/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 9 zł / 150 ml

Dostępność :
Drogerie, Sklepy z kosmetycznym asortymentem

Zapach :
Dosyć przyjemny, lekko kwiatowy, cytrusowy

Opakowanie :
Typowy dla dezodorantów, z pompką

http://b4.pinger.pl/afbefdc830ec623f34b488bfb9d3f61b/DSC08143.jpg

Moja opinia :
Nie mam jakiś większych problemów z potliwością stóp, ale w pracy różnie bywało, zwłaszcza jak się pracuje po 12h, więc postanowiłam przetestować produkt jak sobie poradzi w takich przypadkach. Moje buty nie przepuszczają powietrza więc wiadomo jak stopy pachną po tylu godzinach, przed pracą spryskałam delikatnie stopy, poczekałam chwilkę aż wyschnie, raptem kilka minut, a potem to już z górki, założyłam buty i czekałam na efekty. Muszę stwierdzić, że produkt dobrze sobie poradził z tym zadaniem, wytrzymał tyle godzin a moje nogi były jak sprzed pracy, więc muszę powiedzieć, że produkt spisał się w stu procentach. Do tego dosyć przyjemny zapach który bardziej zachęca do użytkowania niż zniechęca. Dodatkowym plusem będzie fakt, że nie zostawia śladów na skarpetkach. Do mniejszych minusów muszę stwierdzić, że jest mało wydajny, przynajmniej u mnie, jednak cena to wynagradza bo jest dosyć niska więc można sobie pozwolić na zakupy. Jak na tego typu produkt to jestem zadowolona i z czystym sumieniem jestem w stanie go polecić, sama pewnie jeszcze nie raz z niego skorzystam.

Posiadaliście? Jak opinie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz