zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Marcowe pudełko BeGlossy

Poprzednie pudełka pozytywnie mnie zaskoczyły, podpowiedzi skłoniły mnie do zakupu, więc i tym razem się skusiłam. Pudełko już nie zaskakuje wyglądem jak poprzednie, jest zwykłe, proste.
Tak się wszystko prezentuje :

DSC07580.JPG DSC07581.JPG

Grafika pudełka nie zrobiła tym razem na mnie żadnego wrażenia o czym w sumie już wspomniałam, ale jestem w stanie to wybaczyć, byle by zawartość zadowalała, a tak się środek prezentował :


Oraz opis całej zawartości :


Osobiście jestem zawiedziona zawartością pudełka, nic oprócz kremu bandi nie przypadło mi do gustu, ba nawet nie jest mi jako tako przydatne, wiec nie będę miała radości z testowania. No cóż, może następnym razem o ile zamówię pudełko będę bardziej zadowolona.

A wam jak się podoba pudełko? 

2 komentarze:

  1. Mi tak średnio się podoba ta zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam, jak kupujecie te pudełka, apotem narzekacie, mam nadzieję, że nastepne będzie równiez tak kiepskie

    OdpowiedzUsuń