zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Dove, Essential - Pielęgnująco - odżywczy krem do rąk do skóry normalnej i suchej

DSC07474.JPG DSC07476.JPG

Nawilżający krem do rąk Dove do normalnej i suchej skóry nawilża oraz odżywia skórę dłoni. Długotrwale miękka i gładka skóra dłoni przez cały dzień. Zawiera unikalny DeepCare Complex z naturalnymi dla skóry składnikami odżywiającymi oraz bogatym olejkiem, by pomagać w stopniowej odbudowie wierzchnich warstw skóry.


Skład :

Cena :
Około 9 zł / 75 ml

Dostępność :
Drogerie, Sklepy internetowe

Zapach :
Przyjemny, typowy dla produktów tej firmy

Opakowanie :
Plastikowa tubka z estetyczną etykietą


Moja opinia : 
Przez moje ręce przeszło już dużo kremów, niektóre były dobre, niektóre średnie, zaraz się przekonacie do której kategorii przejdzie ten krem. Na samym początku napisze że krem ma estetyczne opakowanie które przyciąga uwagę, dodatkowo przyjemny zapach typowy dla tej firmy, który osobiście bardzo lubię. Do tego jest w miarę wydajny. Krem stosuję zazwyczaj kilkanaście razy dziennie bo mam suche ręce, a do tego w pracy mi się dosyć szybko przesuszają, są wtedy takie szorstkie i nieprzyjemne w dotyku. Dzięki kremowi pozbyłam się właśnie szorstkich dłoni, stały się miękkie jak to obiecuje producent, do tego ładnie pachną bo zapach utrzymuje się chwilkę na dłoniach. Są dosyć dobrze nawilżone, zazwyczaj krem stosuje na dłonie w trochę większej ilości. Szybko się wchłania, z tym nie mam problemów do tego dłonie się po nim nie lepią, jedynym minusem i to dosyć poważnym jest fakt, że po każdym myciu trzeba ponownie kremować ręce bo stają się ponownie suche, a to wpływa trochę na jego wydajność. Oprócz nawilżenia i lekkiej poprawy moich szorstkich dłoni nie zauważyłam większych efektów chodź na tym mi najbardziej też zależało to nie lubię co chwilkę kremować rąk bo miały akurat styczność z wodą dlatego uważam osobiście że krem jest średni, nie wiem czy się jeszcze na niego skuszę, póki co w kolejne czekają następne nabytki do przetestowania.

Posiadaliście? Jak opinia? 

3 komentarze:

  1. Nie miałam tego kremu. Na razie muszę skończyć te co mam w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mega dawno nie uzywałam nic z dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good day! I simply want to offer you a huge thumbs up
    for your great information you've got here on this post.

    I am coming back to your web site for more soon.

    OdpowiedzUsuń