zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Kosmetyczne mini szaleństwo - #17

Już dawno nie robiłam jakiś kosmetycznych zakupów bo zazwyczaj wszystkie kosmetyki mam z pudełek Shiny, BeGlossy albo jeszcze innych, także jest to u mnie zazwyczaj zbędne, jednak niektórych produktów mi zabrakło i postanowiłam udać się na mini, naprawdę mini zakupy kosmetyczne.  Produktów jest niewiele, ale i tak cieszą moje oko, w sumie jak pozostałe. 

Oto co zakupiłam :


1. Bioliq - Oczyszczający żel do mycia twarzy - Zakupiłam w sumie dzięki reklamie w telewizji, ach co te reklamy robią z człowiekiem, ale mimo wszystko ciekawa jestem tego produktu. Kiedyś posiadałam taki żel z garniera bodajże też z taką szczotką i był dobry a do tego wydajny, wiec trzymam kciuki i za to. 
2. Skin79 - Intensive Cleansing Foam - Kolejny żel do mycia twarzy, polubiłam się z tą firmą i mimo cen to jestem zadowolona i z przyjemnością kupuje ich produkty. Mam nadzieję, że żel jak i inne produkty się spisze i jeszcze nie raz się na coś skuszę. 
3. Avon - Kuracja do paznokci 5 w 1 - W sumie odżywek i tego wszystkiego do paznokci to mam mnóstwo, ale czemuż by nie spróbować i tego. No i takim sposobem znalazło się to i u mnie. 
4. Apart - Rubinowa kąpiel z rozświetlającymi drobinkami - Miałam już kiedyś płyn z apartu i byłam zadowolona, dużego wyboru płynów w drogerii nie miałam więc chcąc nie chcąc kupić coś wypadało. Zapach jest w miarę ok, mam nadzieję, że przy użytkowaniu będzie ładniejszy. 
5. Bielenda - Olejek do kąpieli - Kolejny produkt do kąpieli, jak już kupować to przynajmniej więcej, zapach mi się spodobał, mam nadzieję że również w wannie się sprawdzi. 
6. Perfecta Lip Balm - Balsam do ust 5 w 1 - Miałam wybór między dwoma balsamikami, chciałam spróbować czegoś czego nie będę musiała ani nakładać palcem ani wyciągać w sztyfcie, takim sposobem wpadło mi w oko to cudo, podobała mi się jeszcze taka jedna nowość w truskawce, jednak po przeczytaniu i zobaczeniu ujrzałam, że jednak nakłada się to palcami, zrezygnowana musiałam chcąc nie chcąc odłożyć i z powrotem skusić się na perfecte. Zobaczymy jak to wyjdzie, zapach powinien być kuszący. 

Małe zakupy ale cieszą, posiadaliście coś z tego? 

5 komentarzy:

  1. po olejkach do kąpieli skóra jest cudowna, ale nie lubię ich używać, bo zawsze mam problem potem z wanną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawdzi się Bioliq, aczkolwiek mojej cerze już chyba nic nie pomoze;p


    PS. Jeśli interesuje Cię rozdanie zapraszam do mnie (pędzle do makijazu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń