zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

CleanHands - Ochronny krem antybakteryjny do rąk 2 w 1 nawilżający

       


Od producenta :
Krem do rąk o lekkiej formule. Doskonale nawilża skórę dłoni i błyskawicznie się wchłania. Dzięki zawartości składników antybakteryjnych stanowi efektywną ochronę skóry. Zawiera olej z awokado, D-pantenol i witaminę E, które nawilżają i pomagają zachować zdrową kondycję oraz piękny wygląd dłoni.


Skład :
Aqua, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Sorbitol, Ricinus Communis Seed Oil, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Persea Gratissima Oil, Phenoxyethanol, Pentylene Glycol, Propylene Glycol Soyate, Lactic Acid, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Linoleate, Sodium Lactate, Serine, Urea, Ethyl Lauroyl Arginate, Laurate, Glyceryl Laurate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Glyceryl Linolnate, Glyceryl Oleate, Triethanolamine, BHA, Sodium Chloride, Allantoin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Hexyl Cinnamal




Cena :
Około 7 zł / 75ml.


Właściwości :
Nawilżające


Skóra :
Wrażliwa


Formuła :
 Zapachowa


Konsystencja :
Kremu


Opakowanie :
W tubce





Krem znalazłam w jednym z boxów kosmetycznych. U mnie taki produkt to podstawa więc zużywam ich dosyć sporo i cenię sobie ich działanie, tzn. nawilżenie. Krem zamknięty jest w tubce, z estetyczną etykietą. Ma lekką kremową konsystencje która dobrze rozprowadza się na skórze, dosyć szybko się wchłania, nie pozostawiając na dłoniach tłustej warstwy. Zapach również ma delikatny. Co do działania to mam mieszane odczucia, moja skóra jest sucha, więc dłonie wymagają również lepszego nawilżenia, krem po zastosowaniu działał, ale mam wrażenie że tylko na chwilę bo po czasie moje dłonie wracały do stanu poprzedniego czyli były dalej suche. Starałam się kremu nie skreślać na początku i próbować z większą ilością, czy też stosować go ze dwa, trzy razy aż do wchłonięcia każdej warstwy, jednak skutki były marne, bo niestety nie przynosiły całkowitej ulgi a tylko prowizoryczne uczucie nawilżenia które było bądź co bądź krótkotrwałe. Czy krem ma w sobie właściwości antybakteryjne, ciężko stwierdzić, producentowi trzeba wierzyć na słowo. Jeśli ktoś szuka naprawdę dobrego nawilżenia to zapewne tutaj go nie znajdzie, a jeśli od czasu do czasu coś co tylko delikatnie nawilży dłonie to produkt jak najbardziej będzie ok, ja jednak poszukam czegoś zdecydowanie bardziej nawilżającego.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz