zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Biotaniqe, Multi Biomask - Liftingujące płatki pod oczy


       



Od producenta :

MultiBioMask Total Eye Lift to zabieg odmładzający dla skóry wokół oczu. Połączenie aktywnego 3’Peptygen Complex oraz Naturalnych Ekstraktów Odmładzających zamkniętych w wyprofilowanych płatkach, zapewni skórze działanie przeciwstarzeniowe i liftingujące.
3’Peptygen Complex to połączenie Kolagenu Morskiego, Kwasu Hialuronowego i Aktywnego Tripeptydu, o działaniu liftingującym i przeciwzmarszczkowym. Odmładza i regeneruje komórki skóry, utrzymuje jej prawidłową strukturę oraz chroni przed nadmierną utratą wody. Ujędrnia i wygładza zmarszczki.

Skład :
Aqua Purificata, Glycerin, Propylene Glycol, Hamamelis Virginiana Flower Water, Alcohol, Corn Gluten Amino Acids, Hydrolyzed Collagen, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Portulaca Oleracea Extract, Butylene Glycol, Trehalose, Glycyrriza Glabra Root Extract, Palmitoyl Tripeptide-5,allantoin, Hyaluronic Acid, Glyceryl Stearate, peg-100 stearate*, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol






Cena :
Około 6zł / 2szt.


Właściwości :
Liftingujące


Rodzaj :
Płatki pod oczy


Konsystencja :
W płatkach


Opakowanie :
W saszetce





Pierwszy raz miałam styczność z płatkami pod oczy, szczerze mówiąc ciekawa byłam efektu i czy warto inwestować w tego typu produkty. Opakowanie produktu jest estetyczne i czytelne, w środku znajdują się płatki w formie żelowej, koloru turkusowego. Dobrze wyprofilowane, delikatnie nasączone, chociaż większość serum miałam na opakowaniu niż na płatku. Producent zaleca trzymanie ich około 20 minut. Po zaaplikowaniu wyraźnie czuć lekkie pieczenie które nie należy do najprzyjemniejszych bo w sumie nie byłam pewna czy to tak ma być czy po prostu dostaje jakiegoś uczulenia, ale po wyznaczonym czasie jednak nie zauważyłam zaczerwień wokół oczu więc pewnie taki był zamierzony cel producenta. Moje problemy to zazwyczaj cienie pod oczami i delikatne zmarszczki jednak po zastosowaniu produktu zauważyłam minimalną różnicę, skóra na pewno była delikatnie nawilżona, jednak nie był to z pewnością efekt jaki oczekiwałam, ani cienie ani zmarszczki nie zniknęły jak po użyciu czarodziejskiej różdżki, niestety. Ogólnie produkt jak dla mnie średni, szału nie ma i efektów również. Z pewnością jeśli miałabym wybierać to nie skusiłabym się ponownie.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz