zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Novita Delicate - Chusteczki do demakijażu z wodą micelarną i aloesem

      




Od producenta :
Dokładne oczyszczanie twarzy z makijażu i zabrudzeń staje się możliwe w każdym miejscu. Wystarczy, że weźmiesz ze sobą specjalne chusteczki z wodą micelarną i aloesem Novita Delicate. Są one pakowane po 15 sztuk. Dzięki temu nie zajmują dużo miejsca. 
Produkt nie zawiera mydła ani alkoholu. Działa łagodnie na skórę. Wykorzystuje szczególne właściwości oczyszczające wody micelarnej. Dodatkowo jego formuła została wzbogacona o aloes, który niweluje zmiany zapalne, nawilża tkankę i łagodzi podrażnienia. Po każdym przemyciu cera zyskuje wygładzenie i świeżość. 
Chusteczki do demakijażu z wodą micelarną i aloesem Novita Delicate to sposób na sprawne usunięcie kosmetyków do make-upu z powierzchni twarzy. Po zabiegu skóra wygląda na zdrowszą i jaśniejszą. 







Cena :
Około 5 zł /15szt.


Właściwości :
Oczyszczające
Odświeżające


Skóra :
Normalna


Formuła :
 Zapachowa
Hipoalergiczna


Konsystencja :
Chusteczki nawilżane


Opakowanie :
Pakiet



Kiedyś jakoś za specjalnie nie przepadałam za chusteczkami nawilżanymi, zwłaszcza do demakijażu bo osobiście nie czułam się do nich jakoś przekonana, po czasie kiedy zmieniłam lekko tryb życia ten produkt uświadomił mi jak bardzo jest mi potrzebny. Chusteczki są zamykane w opakowaniu, więc jest mała szansa że wyschną, jest ich 15szt. więc powinny wystarczyć na tyle razy, jedną chusteczką można było oczyścić całą twarz z makijażu, nawet z oczu chociaż nie zawsze było to dobre bo według mnie kiepsko radził sobie z tuszem, zawsze miałam największy problem właśnie z tym. Produkt ma dosyć specyficzny zapach, jak dla mnie średnio przyjemny, ale na tą chwilę dało radę wytrzymać. Chusteczka jest biała, więc od razu widać zabrudzenia na niej, trochę na plus bo zawsze wiadomo z której strony można jej jeszcze użyć. Dodatkowo w miarę dobrze oczyszcza twarz, chociaż po przetarciu tonikiem jeszcze jakieś pozostałości zostają na waciku. Dlatego zawsze staram się oczyszczać twarz i tym i tym żeby mieć pewność, że twarz jest na pewno dobrze oczyszczona z makijażu i odświeżona. Kupiłam je w sklepie spożywczym i są to moje drugie takie chusteczki, z tamtych byłam jednak bardziej zadowolona, te zaliczyłabym do średniej półki i pewnie nie skusiłabym się ponownie, chyba że musiałabym coś kupić na szybko wtedy ewentualnie nie byłoby wyjścia. Na tą chwilę mam mieszane odczucia, niby ok, ale jednak jakieś ale pozostaje. 

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz