zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Nowy Rok 2020

Przed nami już Nowy Rok 2020, dopiero teraz zebrałam się żeby w ogóle napisać jakieś życzenia noworoczne, wiadomo, że jak człowiek ma kilka dni wolnego to w sumie nic mu się nie chce, tak było i ze mną, ale wzięłam się za siebie i z nową siłą i motywacją postaram się prowadzić bloga w tym nowym lepszym roku.
Ogólnie ten rok był dla mnie ciężki, może nie tyle że pracowity ale pełen różnych sytuacji, raz miłych a raz nie (szkoda że tych niemiłych było więcej ), wiadomo jak jest, jednak doszłam do kilku wniosków, podniosłam się na duchu i stałam się dzięki temu silniejszą osobą, przynajmniej staram się taką być.
Jak wiadomo każdy ma swoje problemy i zmartwienia, dlatego mam nadzieję, że dla mnie i dla Was ten rok będzie zdecydowanie łaskawszy i pełen radości, życzę tego sobie i Wam, a przede wszystkim żebyśmy byli zdrowi.


Niech nowy rok będzie dla Was dobry i nieobfitujący w życiowe zakręty. 
Szampan, którym wzniesiecie sylwestrowy toast, bogaty niech będzie w bąbelki. 
Zdrowie i szczęście niechaj Wam dopisuje na każdym kroku, 
w każdym dniu 2020 roku. 
Wiele radości i wiele dobrego, czyli tego, na co wyjątkowo zasługujecie!

💙💚💛💜

1 komentarz:

  1. Oby ten rok był dla Ciebie spokojny i obfitował w wiele pozytywnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń