zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

EOS - Krem do rąk 'Berry Blossom'

DSC09704.JPG 


Lekki i jedwabisty krem do rąk o przyjemnej, szybko wchłaniającej się formule i wspaniałym zapachu. Pomimo delikatnej konsystencji zapewnia dłoniom odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia dzięki zawartości masła shea, aloesu, owsa oraz antyoksydantów. Jego naturalny skład, bez glutenu i parabenów, jest idealny dla delikatnej i wymagającej szczególnej pielęgnacji skóry dłoni. Krem zapewnia długotrwałe, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się piękna, subtelnie delikatna i wypielęgnowana. Oryginalne, piękne opakowanie kremu jest niezwykle wygodne i stanie się ozdobą każdej kosmetyczki.
Produkt hypoalergiczny, testowany dermatologicznie. Nie testowany na zwierzętach
  • 24 godziny nawilżenia
  • szybko wchłanialny, nie pozostawia lepkiej warstwy
  • testowany dermatologicznie
  • hypoalergiczny
  • 90% naturalnych składników
  • bez parabenów
  • bez glutenu
  • nie testowany na zwierzętach

Skład :
Water (Aqua), Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Stearic Acid, Glycine Soja (Soybean) Oil, Cocoglycerides, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Tocopherol, Fragrance, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Hexylene Glycol, BHT, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Geraniol

Cena :
19,99 zł / 44 ml

Działanie :
Nawilżenie
Odżywienie
Wygładzenie
Zmiękczenie


Typ :
Do wszystkich typów skóry

Formuła :
Zapachowa

Konsystencja :
Kremu

Opakowanie :
W tubie wielorazowego użytku

http://b2.pinger.pl/f94802d72c03fb831fba5df4ad623f25/DSC09710.jpg

Moja opinia :
Skusiłam się na ten krem ze względu na to opakowanie które przykuło moją uwagę, jest małe, różowe i wygląda kusząco, można go zmieścić wszędzie, do kurtki, do torebki, więc w sumie niewiele myśląc że za tą cenę miałabym kilka kremów postanowiłam wziąć akurat ten. Produkt ma miękką tubkę, dzięki czemu krem dobrze się wyciska bez wzmożonej mocy, chodź przy końcówce może być z tym nie lada problem. Pod światło widać ilość jaka pozostała do zużycia. Ma dosyć intensywny zapach, chodź na skórze dłoni nie jest już tak wyczuwalny. Co do samego działania to szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustych śladów, ręce są od razu gotowe do dalszej pracy. Dobrze nawilża chodź nie jest to efekt długotrwały, a przy bardzo suchych dłoniach potrzeba częstszego smarowania. Krem nie jest jakoś specjalnie wydajny, ma mniejszą pojemność niż typowe kremy do rąk, więc w sumie zdecydowanie szybciej się skończy. Ogólnie produkt nie zachwyca swoim działaniem i według mnie cena nie jest w sumie adekwatna do jakości, wiadomo produkt ma fajny wygląd, mieści się wszędzie, ale jeśli nie działa tak jak powinien i nie ma po nim oczekiwanych efektów to i wygląd nie pomoże, jeśli byłby tańszy zdecydowałabym się na ponowny zakup bo lubiłam go mieć w torebce, ale za normalną cenę to niestety ale szału nie ma. Ogólnie nawilżać nawilża ale zapewne dla większości nie byłby to zadowalający efekt chyba że ktoś nie ma bardzo suchych dłoni i nie potrzebuje szczególnego nawilżenia, w takim przypadku myślę że byłby skłonny się spisać pozytywnie. Ja niestety po pracy czasami mam dłonie w tragicznym stanie i w przypadku tego kremu musiałam go czasami nakładać po kilka razy także zużyłam go w bardzo krótkim czasie.

Posiadaliście?

4 komentarze:

  1. nawet nie wiedziałam że EOS ma kremy do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już trochę o kremach EOS i nie były to zbyt pochlebne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, produkty EOS jakoś mnie nie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem wersję zieloną i białą bardzo mi się sprawdziły te kremy na co dzień bo sięnie kleją :)

    OdpowiedzUsuń