zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Faberlic - BeautyLab krem do twarzy Blur z kompleksem tlenowym Novaftem

DSC09727.JPG
Krem do twarzy Blur :
- natychmiastowo nadaje skórze gładkości i matowości, wyrównuje koloryt, maskuje zmarszczki, pory i inne niedoskonałości.
- idealny do stworzenia naturalnego makijażu.nie zatyka porów.
- zawiera kompleks tlenowy Novaftem O2Kompleks tlenowy Novaftem O2Aquaftem® i Novaftem-O2™  to unikalne kompleksy tlenowe, wchodzące w skład kosmetyków Faberlic .
W przeszłości elementy te były szeroko stosowane jako preparaty lecznicze w ośrodkach leczenia poparzeń i szpitalach wojskowych do przyspieszenia gojenia się ran oraz zmniejszenia ich śladów. Krem BeautyLab Blur idealnie sprawdza się, gdy musisz szybko zregenerować skórę twarzy, np. przed wyjściem na bal, imprezę, przyjęcie, itd.
Natychmiastowo wygładza, czyniąc skórę miękką, aksamitną z wygładzonymi zmarszczkami.

Skład :
Cyclopentasiloxane, Caprylyl Methicone, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Hdi/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Silica, Peg/Ppg-19/19 Dimethicone, Boron Nitride, Silicon Dioxide, Titanium Dioxide, Iron(Iii) Oxide, Perfluorodecalin, Poloxamer 188, Perfluoropolymethylisopropyl Ether, Retinyl Palmitate, Tocopherol. 


Cena :
Około 60 zł / 15 ml

Cera :
Do każdego rodzaju

Działanie :
Regeneracja skóry
Wygładzenie


Konsystencja :
Aksamitna

Opakowanie :
Szklana butelka z dozownikiem

http://b1.pinger.pl/3783fdc28013b08ed9a0a07ca9515fad/DSC09729.jpg

Moja opinia :
Nigdy jakoś za specjalnie nie kupowałam katalogowych kosmetyków co najwyżej perfumy, ale ten krem mnie zaintrygował aż postanowiłam go zamówić. Produkty tej marki można zamówić przez internet, na stronie Faberlica ponoć mają promocje tego kremu w tej chwili albo u konsultantki, stacjonarnie ich niestety nie dostaniemy. Krem znajduje się w estetycznym szklanym opakowaniu ze srebrnymi wykończeniami, dodatkowo posiada w sobie dozownik więc jest i ładnie i higienicznie. Opakowanie mieści w sobie 15ml, według mnie jest to malutko, niby nakłada się go w małej ilości ale jednak według mojej oceny to jest niewydajny. Co do działania to jestem pozytywnie zaskoczona, krem ma aksamitną konsystencje, nakładanie go jest przyjemne i proste. Łatwo się rozprowadza na twarzy, od razu po nałożeniu wyczuwalne są efekty wygładzenia cery, dodatkowo szybko się wchłania, wszystkie niechciane krostki są prawie natychmiast niewyczuwalne pod palcami. Delikatnie zasłania zmarszczki oraz pory, jednak nie zamaskuje krostek, są może tylko delikatnie mniej widoczne. Produktu można używać jako samodzielna codzienna regeneracja skóry lub już jako typowe przygotowanie cery pod makijaż, ja stosuje różnie, raz mam sam produkt a raz nakładam na niego podkład. I tak i tak czuje się dobrze. Podkład na kremie się nie roluje, jednak zauważyłam że przy mojej cerze suchej czasami podkreśla mi suche skórki, nie wiem co jest tego przyczyną, czy to czasem nie jest efekt kremu i jego matowieniu cery. Ogólnie z produktu jestem zadowolona, spełnia swoje zadanie, cera po nim wygląda zdecydowanie lepiej, jeśli będę miała okazje skorzystać z promocji to pewnie ponowie swój zakup.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz