zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Ziaja, Liście Zielonej Oliwki - Oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem oczyszczająco-ściągająca

DSC09350.JPG DSC09351.JPG

Natychmiastowa poprawa wyglądu skóry w mini dawce. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki, glinkę kaolin i tlenek cynku. Ma charakterystyczną konsystencję i szybko wysycha. Doskonale oczyszcza i redukuje niedoskonałość skóry.

Skład :
Aqua, Hydrated Silica, Glycerin, Myristyl Myristate, C12-13 Alkyl Lactate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Glyceryl Stearate, Peg -100 Stearate, Illite, Kaolin, Ca rbomer, Zinc Oxide, Propylene Glycol, Olea Europaea Leaf Extract, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Parfum, Sodium Hydroxide
Cena :
7 ml / 1,50zł

Właściwości :
Antybakteryjne
Wygładzające
Oczyszczające

Cera :
Mieszana
Tłusta

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Kolejna maseczka w saszetce przed nami. Tym razem jest to Ziaja, produkt można kupić już za tak zwane grosze. Nakłada się ją bez problemów, jest lekko kremowa i dosyć rzadka, ma bardzo przyjemny zapach, delikatnie czuć oliwkami. Maseczka dosyć szybko zastyga i dobrze się ją również zmywa. Co do samego działania to jestem dosyć zadowolona, skóra po niej jest dobrze oczyszczona, delikatna, miękka i gładka w dotyku, dodatkowo po jej użyciu skóra jest również delikatnie nawilżona jednak według mnie nie obędzie się bez kremu nawilżającego. Nie zauważyłam jednak rozjaśnienia ani żadnego efektu wow, tylko to co w sumie każda maseczka robi. Minusem również będzie fakt który zauważyłam po jej zastosowaniu że skóra mi się delikatnie zaczęła łuszczyć na czole i nosie, ale po zastosowaniu kremu nawilżającego efekt minął. Produkt wystarczył mi na dwie aplikacje, według mnie produkt nie jest zły i jak za taką cenę to wart wypróbowania.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz