zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

7th Heaven, Charcoal Masque - Maseczka oczyszczająca 2 w 1 z aktywnym węglem

        DSC09360.JPG

CHARCOAL MASQUE marki 7th Heaven (Montagne Jeunesse). Maska i peeling do twarzy w jednym. Przeznaczona do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Formułę wzbogacono o drobinki skorupek orzecha włoskiego, doskonale oczyszczające twarz. Ponadto, produkt zawiera węgiel leczniczy, który wchłania nadmiar sebum, zapewniając gładką i promienną cerę. Kosmetyk nie testowany na zwierzętach.

- Maska i peeling w jednym.
- Doskonała dla osób z cerą tłustą i mieszaną.
- Zawiera naturalny węgiel oraz drobinki skorupek orzecha włoskiego.
- Posiada właściwości oczyszczające.
- Odpowiednia dla wegetarian.

Skład :
AQUA (PURIFIED WATER) BENTONITE (NATURAL CLAY), KAOLIN (NATURAL CLAY), JUGLANS REGIA (WALNUT) SHELL POWDER, LITTLE (MEDITERRANEAN CLAY), GLYCERIN (PLANT ORIGIN), SODIUM CITRATE (PLANT ORIGIN), CHARCOAL POWDER, PUMICE (BLACK LAVA), PHENOXYETHANOL, CETYL ALCOHOL (PLANT ORIGIN), GLYCERYL STEARATE (PLANT ORIGIN), PARFUM (FRAGRANCE), CITRIC ACID (PLANT ORIGIN), PROPYLENE GLYCOL, SUCROSE TRISTEARATE (SUGAR ORIGIN), SUCROSE STEARATE (SUGAR ORIGIN), XANTHAN GUM (NATURAL THICKENER), CAPRYLYL GLYCOL, PANAX GINSENG ROOT EXTRACT, AMYL CINNAMAL, FICUS CARICA (FIG) FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE.

Cena :
15g / 9 zł

Cera :
Trądzikowa
Tłusta
Mieszana


Właściwości :
Oczyszczające

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Maseczka zamknięta jest w saszetce o pojemności 15g, wystarcza spokojnie na dwie aplikacje na twarzy. Dodatkowym plusem jest fakt, że została stworzona tak aby dobrze się ją otwierało i na górze ma specjalny pasek do oddarcia. Produkt ma dosyć gęstą konsystencje koloru czarnego, dodatkowo posiada w sobie drobinki peelingu którymi są skorupki z orzecha włoskiego. Ma dosyć specyficzny zapach, według mnie wyczuwalne są jakieś zioła, trochę mięty, ale każdy czuje co chce, według mnie zapach nie jest jakiś odstraszający, ale jednak dosyć wyczuwalny. Maseczkę dobrze nakłada się na twarz, szybko zastyga w taką skorupę że w sumie ciężko nawet buzią poruszać. Jednak po nałożeniu na twarz czułam delikatne pieczenie w strefie nosa i warg, jednak po kilku minutach uczucie to ustało, dodatkowo moja twarz nie była potem ani podrażniona ani nawet zaczerwieniona. Co do samego działania to jestem zadowolona, skóra twarzy jest bardzo oczyszczona, dodatkowo dzięki peelingowi pobudzona oraz został zniwelowany martwy naskórek. Skóra również jest dobrze nawilżona, dzięki niej można spokojnie obejść się bez kremu nawilżającego, jest miękka w dotyku. Według mnie produkt godny polecenia, swoje zadanie spełnia, jednak jeśli ktoś ma naprawdę wrażliwą skórę i skłonną do wszelakich podrażnień to lepiej na początku spróbować czy nic się nie będzie działo a dopiero potem nakładać na całą twarz. Ja osobiście jestem z niej zadowolona.

Posiadaliście ?

4 komentarze:

  1. Czytałam już o różnych maseczkach tej marki, ale jeszcze nie miałam żadnej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka znana mi tylko z blogów. Może czas ją przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam maseczek tek marki ale chętnie bym je poznała

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna maseczka chyba jedna z moich ulubionych tego typu ;) Rewelacyjnie oczyszcza cerę i lekko nawilża jednak w moim przypadku zawsze dodatkowo muszę nałożyć jakiś macerat albo krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń