zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

AA, Creamy Butters - Kremowa emulsja z masłem tucma i olejkiem awokado

DSC09327.JPG DSC09328.JPG

Emulsja do ciała, myje i pielęgnuje skórę, nadając jej miękkość i elastyczność, a zapach Tucuma przyjemnie relaksuje. Masło Tucuma – koi i regeneruje skórę, chroniąc ją przed działaniem czynników zewnętrznych. Olejek avocado oraz masło shea wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry, poprawiają jej elastyczność i gładkość.

Skład :
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Glyceryl Stearate, peg-100 stearate*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Astrocaryum Tucuma Seed Butter, Glycine Soja Oil, Persea Gratissima Oil, Allantoin, Dimethicone, Citric Acid, Sodium Polyacrylate, Dicaprylyl Carbonate, Trideceth-6,polyglyceryl-3 Caprate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Silica, Parfum, CI 77492


Cena :
Około 17 zł / 400ml

Skóra :
Sucha
Normalna

Formuła :
Zapachowa

Właściwości :
Nawilżające
Oczyszczające

Opakowanie :
W butelce


Moja opinia :
Zazwyczaj używam żeli pod prysznic, tym razem trafiłam na emulsję. Stosuje ją do mycia ciała a także do tworzenia piany, do robienia piany nadaje się idealnie, niewielka ilość wystarczy aby cała wanna była nią zapełniona, a w przypływie wody robi się jej więcej i więcej co bardzo umila mi kąpiel. Opakowanie produktu jest bardzo wygodne, nie wyślizguje się z ręki, ma zamknięcie na klik, jednak tu jest jeden minus bo przy stosowaniu zauważyłam że produkt delikatnie wypływa po opakowaniu więc po końcu kąpieli muszę je dodatkowo umyć, nie wiem od czego to zależy. Zapach produktu jest bardzo ładny, trudno go do czegoś porównać, ale według mnie posiada w sobie jakieś nutki kwiatowe, dodatkowo unosi się po całej łazience. Dzięki swojej kremowej konsystencji emulsja jest bardzo wydajna, wystarczy niewielka ilość produktu aby umyć jakąś partię ciała, dobrze się rozsmarowuje delikatnie pieniąc, nie jest to typowe pienienie, ale tworzenie takiej jakby zbitej pianki na ciele. Dobrze oczyszcza ciało, delikatnie je nawilżając oraz pozostawiając delikatny jednak nie długotrwały zapach. Skóra po nim jest miękka, aksamitna w dotyku. Produkt spełnia swoje zadanie, według mnie jest wart wypróbowania.

Posiadaliście? 

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie :)Myślę, że warto kupić i wypróbować. Mnie ostatnio przekonały do siebie kosmetyki khadi.

    OdpowiedzUsuń