zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Fa - Island Vibes, Fiji Dream, Pobudzający żel pod prysznic

 




Od producenta :
Żel pod prysznic Fa Island Vibes Fiji dream o zapachu arbuza i kwiatu ylang ylang. Pozostawia uczucie przyjemnie miękkiej skory. pH neutralne dla skóry.





Skład :
Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Sodium Chloride,Coco-Glucoside,Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Parfum,PEG-7 Glyceryl Cocoate,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Caprylyl/Capryl Glucoside,Tocopherol,Benzophenone-4,Sodium Hydroxide,Hydrogenated Palm Glycerides Citrate,Citric Acid,Limonene,Benzyl Alcohol,Citronellol,Hexyl Cinnamal,Linalool,Geraniol,Sodium Benzoate,Sodium Salicylate,CI 14700,CI 17200








Cena :
Około 11 zł / 400ml

Właściwości :
Relaksujące/Aromaterapeutyczne
 Oczyszczające

Skóra :
Normalna

Formuła :
Zapachowa

Konsystencja :
W żelu

Opakowanie :
W butelce






Kupiłam ten żel kiedyś na promocji, duże opakowanie więc i większa wydajność. Stosowałam go do mycia, ale także i do tworzenia piany. Opakowanie jest wygodne w użytkowaniu, z estetyczną etykietą która nie schodzi pod wpływem wody a butelka nie wyślizguje się z rąk. Żel ma różowy kolor, dosyć lejąca konsystencja więc może spływać z ciała. Zapach idealnie przypomina wakacje, jest słodki, arbuzowy, ja go stosowałam zimą i mogłam się cofnąć w czasie i poczuć zapach przybywającego lata. Co do działania to mam mieszane odczucia, dobrze oczyszcza skórę, jednak po jego stosowaniu skóra była bardzo przesuszona, więc zdecydowanie bez balsamu się nie obeszło, a uczucie ściągnięcia skóry było czasami nie do zniesienia, mimo to nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Dobrze odświeża ciało, jest wtedy zrelaksowane. Idealnie spisuje się jako płyn do kąpieli tworząc idealną pianę która trwa przez całą kąpiel, do tego zapach arbuza unosił się podczas mycia i zdecydowanie do tego nadaje się świetnie. Ogólnie mówiąc do mycia średni ze względu na przesuszenie, a jako płyn spisuje się wręcz perfekcyjnie, więc zastosowanie jakieś ma mimo wszystko.
 
 Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz