zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Global Cosmed, Pinio Magic - Musująca kula do kąpieli

DSC09673.JPG


Jeśli masz problem z zaciągnięciem dziecka do kąpieli, zaopatrz się w musującą kulę do kąpieli firmy Pinio Magic. Produkt ma niezwykle przyjemny zapach, zabarwia wodę, a co najważniejsze dla dziecka, ukrywa w sobie niespodziankę – małą figurkę. Kula nie wysusza oraz nie uczula skóry.

Skład :
Sodium Bicarbonate, Sodium Sulfate, Citric Acid, Parfum, Vitis Vinifera Seed Oil, Persea Gratissima Oil, CI 42090, CI 19140

Cena :
140g / 5 zł

Właściwości :
Nawilżające

Formuła :
Zapachowa
Bez alkoholu

Skóra :
Normalna
Sucha
Wrażliwa

Opakowanie :
W kostce



Moja opinia :
Rzadko kiedy kupuję takie gadżety zwłaszcza typowo dla dzieci, ale nie miałam aktualnie nic lepszego pod ręką, a tego typu produkty można zakupić w sieci sklepów "Biedronka" . Są dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych, różowej dla dziewczynki oraz niebieskiej dla chłopaka, ja wzięłam tą niebieską bo innej wersji akurat w sklepie nie było. W sumie dla mnie bez różnicy bo zabawkami i tak się nie bawię a chodziło mi bardziej o efekt jaki daje. Kula wystarcza na jedną kąpiel, zabarwia wodę na odpowiedni do koloru kuli, wiadomo że im więcej wody tym kolor blednie, nie tworzy przy tym ani odrobiny piany. Produkt według mnie powoli się musuje, dla dziecka to dobrze bo większa frajda i zabawa no a dla dorosłego to chyba raczej nie. Produkt posiada dosyć słodkawy zapach, ale nie jest jakiś duszący czy taki przesłodzony, nie przytłacza. Nie utrzymuje się też na skórze. Ma dosyć krótki i bezpieczny skład, bez żadnych drażniących i szkodliwych substancji i konserwantów. Co w przypadku dziecka jest najważniejsze. Kula ma w sobie także dodatkowy plus jakim jest nawilżenie, dzięki niej skóra jest delikatna, nawilżona, jedyny minus to pozostawienie tłustego filmu na wannie. Ogólnie produkt spisał się bardzo dobrze, jest to na pewno super frajda dla dziecka i z pewnością wariant z zabawką która po wymusowaniu wypływa na powierzchnię wody bardziej zachęca mniejszych do korzystania z kąpieli bez przymusu. Póki co jestem na plus.

Posiadaliście ?

1 komentarz: