zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Ingrid Cosmetics - Beauty Balm Protective Lipstick, Ochronna pomadka do ust

DSC09564.JPG

Skutecznie nawilża skórę ust. Skład wzbogacony olejem arganowym dodatkowo je pielęgnuje, a witamina E walczy z ich spierzchnięciem. Pomadka zapewnia długotrwałą ochronę przed mrozem i wiatrem oraz sprawia, że usta stają się miękkie i gładkie. Idealna na zimowe jak i letnie dni. Produkt dostępny jest w pięciu zapachach: brzoskwini, miodu, arbuza, owoców egzotycznych i gumy balonowej.

Skład :
Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Paraffin, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Ethylene/VA Copolymer, Pentaerythrityl Tetra-di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Methylparaben, Argania Spinosa Kernel Oil, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Helianthus Annuus Seed Oil, Xanthophyll, CI 75470, Tocopherol, Limonene, Benzyl Alcohol, Citral, Linalool, Geraniol, Citronellol, Farnesol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone.

Cena :
3,6g / 3 zł

Właściwości :
Najwilązające


Formuła :
Zapachowa

Opakowanie :
W sztyfcie




Moja opinia :
Pomadkę w sumie kupiłam w sklepie spożywczym, posiada różne warianty zapachowe, ja wybrałam arbuza, ogólnie jakoś specjalnie go tam nie wyczuwam, ale zapach nie jest tragiczny, a na ustach już praktycznie w ogóle nie wyczuwalny, dodatkowo jest przeźroczysty, więc nie robi na ustach żadnego koloru. Ma delikatną konsystencje, dosyć miękka, więc na ustach szybko się rozprowadza ale jest przez to zdecydowanie mniej wydajna. Ogólnie używam jej teraz, w okresie wiosny i lata, więc jakoś specjalnie dużego nawilżenia nie potrzebuje, ale jednak w przypadku kiedy miałam suche usta to poradziła sobie według mnie dobrze. Zazwyczaj staram się używać jej w nocy, dzięki czemu pomadka zostaje na nich całą noc, a usta wyglądają rano bardzo ładnie, bez potrzeby kolejnego nawilżenia. Myślę, że jak za taką cenę to na tę porę roku warto ją przy sobie mieć, mniejszy wydatek a w sumie działanie według mnie jest dobre, bo niestety nie jestem w stanie stwierdzić jak poradziłaby sobie w zimie.

Posiadaliście ?

1 komentarz:

  1. Mam tyle pomadek ochronnych w zapasie, że się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń