zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Selfie Project - Nawilżająca maseczka a peel-off 'Shine like a Diamond'

DSC09470.JPGNawilżająca maseczka a peel-off #Shine like a Diamond.
Głęboko odżywia, wygładza skórę.
Selfie Look!
Shine Like a Diamond - Nawilżająca maseczka peel-off *Diament* jet niezwykłym połączeniem efektywnego blasku i efektywnego działania. To prawdziwa ulga dla suchej skóry. Intensywnie nawilża cerę, dzięki czemu staje się ona gładka, jędrna i pełna blasku.
Kwas Hialuronowy wiąże i zatrzymuje wodę w skórze, chroniąc ją przed przesuszeniem.
Marine Algea - algi morskie dogłębnie odżywiają, balansują i delikatnie oczyszczają skórę, zapobiegając powstawaniu niedoskonałości.

Skład :
Aqua, Polyvinyl Alcohol, Alcohol Denat., Glycerin, Polysorbate 20, Sodium Hyaluronate, Fucus Vesiculosus Extract, Xanthan Gum, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Polyethylene Terephthalate, Polyurethane 11, Parfum, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, CI 77007, CI 77000, CI 42090.

Cena : 
5 zł / 12 ml


Rodzaj :
Peel – off

Cera :
Normalna,
Sucha,
Trądzikowa,
Mieszana,
Młoda

Właściwości :
Nawilżające


Opakowanie :
W saszetce

Konsystencja :
Żel

Moja opinia :
Skusiłam się na tą maseczkę ze względu na przyciągające opakowanie i ten brokat w środku. W sumie również też na fakt, że jest to maseczka peel-off które w sumie bardzo lubię bo są wygodniejsze w użyciu i zdecydowanie mniej brudzą. Produkt dobrze się nakłada na twarz, jest dosyć gęstawa i lepiąca dzięki czemu praktycznie przy nakładaniu nie spływa z twarzy. Maseczkę trzymałam tyle co zaleca producent czyli koło 30 minut albo i więcej, bo niestety w niektórych partiach gdzie było jej więcej to nie do końca wyschła. Ściąganie jej nie było problemem, chociaż nakładałam ją na całą twarz nie omijając okolic brwi i linii włosów co mogło być trochę błędem, bo delikatnie źle było ściągać ale jakoś nie zauważyłam bolesności z tego powodu. Co do samego działania to wzięłam maseczkę nawilżającą bo mam bardzo suchą skórę i tego nawilżenia jednak potrzebuję. Maseczka delikatnie nawilżyła twarz, ale nie było to ekstra ultra super nawilżenie, a tylko delikatne, jak ktoś ma bardzo suchą skórę to bez kremu się jednak nie obędzie. Dobrze oczyszcza twarz z martwego naskórka. Ogólnie maseczka dobrze sobie radzi ale jak ktoś ma duże wymagania to maseczka tego nie spełni tak jak w moim przypadku.

Posiadaliście ?

2 komentarze:

  1. Ja jednak pozostanę przy swoich czystych glinkach, ewentualnie algach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie ciekawe jakby się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń