zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

AA, Bubble Mask - Maska bąbelkowa na twarz 'Oczyszczanie i energia'

DSC09413.JPG

Poddaj się niezwykłemu doświadczeniu pielęgnacyjnemu z bąbelkową maseczką oczyszczająco-odświeżającą AA Bubble Mask. Aktywny tlen - w kontakcie z Twoją skórą - tworzy lekko musująca piankę, która deliaktnie bąbelkuje, zwiększa swoją objętość, a jendocześnie zmienia kolor. Innowacyjna formuła ANTYOX&DETOX stymuluje mikrocyrkulację i dotlenia skórę, zwiększając wchłanianie substancji aktywnych zamkniętych w maseczce. W efekcie Twoja cera będzie doskonale oczyszczona i odżywiona.

Skład :
Aqua, Isododecane, Methyl Perfluorobutyl Ether, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Polysorbate 20, Pentylene Glycol, Polysilicone-11, Butylene Glycol, Lauramidopropyl Betaine, Peg-12 Dimethicone, Colloidal Gold, Allantoin, Malgiphia Punicifolia Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Calcium Sodium Borosilicate, Acetyl Heptapeptide-9,3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Decyl Glucoside, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Charcoal Powder, Triethanolamine, Xanthan Gum, CI 77891, CI 77491, Silica, Parfum



Cena :
8 ml / 7 zł

Cera :
Mieszana
Trądzikowa


Właściwości :
Oczyszczające

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Kupiłam tą maseczkę z ciekawości bo jeszcze takiej nie używałam. Produkt jest podzielony na dwie części czyli na dwa razy do użycia, stosuje się ją na wilgotną twarz. Ma dosyć lejącą konsystencje koloru czarnego, od razu po nałożeniu na twarz maseczka robi się jak pianka, jeszcze nie zdążę nałożyć całości produktu jak moja twarz jest już cała w bąbelkach. Maseczka po nałożeniu sprawia wrażenie jakby miała zaraz zlecieć z tej twarzy, dodatkowo rośnie na niej co jeszcze sprzyja temu efektowi. Dodatkowo czuć te bąbelki które delikatnie musują twarz i w sumie jest to taki efekt łaskotania. Producent pisze żeby maseczkę trzymać do 5 minut do skończenia bąbelkowania, jednak ten efekt utrzymuje się zdecydowanie dłużej, dlatego trzymałam dotąd aż ten efekt minie, potem rozsmarowałam pozostałości na twarzy, jednak dosyć ciężko się to robi, tak jakby gumę ktoś rozsmarowywał. Co do samego działania to jestem bardzo zadowolona, cera po niej jest zdecydowanie oczyszczona, gładka i miękka. Dodatkowo zauważyłam że moja cera faktycznie zrobiła się jaśniejsza, promienna i przebarwienia delikatnie stały się mniej widoczne. Nie podrażniła mnie, nie uczuliła oraz nie czułam efektu ściągnięcia po jej stosowaniu. Osobiście jestem bardzo zadowolona i z pewnością wypróbuje inne wersje.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz