zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Rexona, Active Shield - Antyperspirant antybakteryjny dla kobiet

DSC09284.JPG DSC09285.JPG

Antyperspirant w kulce z nowej linii Rexona Active Shield walczy ze źródłem nieprzyjemnego zapachu, jakim są bakterie, pozostawiając uczucie świeżości i pewności przez cały dzień. Rexona Active Shield posiada także technologię motionsense, dzięki której jej świeży zapach jest uwalniany przy każdym ruchu.

Skład :
http://b3.pinger.pl/978200ef408c9d925bb653bbe92eeec2/Untitled-2copy.jpg


Cena :
Około 10 zł / 50ml

Właściwości :
Ochronne
Zapachowe

Formuła :
Zapachowa
Nie pozostawiająca plam

Opakowanie :
W kulce

http://b2.pinger.pl/7fafa1c76acde0f5a641a4ab4e9ddd79/DSC09289.jpg

Moja opinia :
Antyperspirant dostałam w jednym z pudełek kosmetycznych. Zazwyczaj stosowałam dezodoranty w sprayu jednak taka odmiana również mi odpowiada i zazwyczaj w tych boxach właśnie dostaje takowe. Produkt ma delikatny zapach który nie przeszkadza a także nie odpycha więc jest plus, dodatkowo produkt dozuje wystarczającą ilość dzięki czemu nie ma efektu mokrej pachy, której zresztą sama nie lubię. Szybko wysycha, dzięki czemu nie klei się pod pachami, nie brudzi ubrań oraz nie podrażnia. Antyperspirant dobrze chroni przed potem, nawet w upalne dni idealnie sobie radzi i powstrzymuje jego wydzielanie oraz blokuje wydzielanie nieprzyjemnego zapachu. Według mnie produkt godny polecenia, swoje działanie spełnia i warto wypróbować.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz