zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Vianek - Nawilżający krem pod oczy

/DSC08719.JPG /DSC08720.JPG

Lekki krem o nietłustej konsystencji nawilża i uelastycznia cienką i delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu. Do stosowania na dzień, pod makijaż, a także na noc, również w formie maseczki.

Skład :
Aqua, Triticum Vulgare Germ Oil, Coco-Caprylate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid

Cena :
32 zł / 15 ml

Właściwości :
Nawilżające

Opakowanie :
Z pompką

Konsystencja :
Lekki krem

http://b2.pinger.pl/4588f357352ad236b0963315782cd2de/DSC08722.jpg

Moja opinia :
Muszę przyznać, że jest to mój pierwszy krem pod oczy jaki w ogóle używałam, więc nie mam nawet z czym porównywać. Produkt znajduje się w wygodnym małym opakowaniu z pompką który dzięki temu jest higieniczniejszy w użytkowaniu a także jakby nie było zmieści się praktycznie wszędzie, czy to do kosmetyczki czy torebki. Konsystencja lekka, koloru białawego. Szybko się wchłania, nawet bardzo. Skóra po nim jest nawilżona, napięta a także delikatnie rozświetlona. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Pomógł w zlikwidowaniu sinych śladów pod oczami. Dobrze sprawdza się pod makijaż, nie roluje podkładu ani pudru, idealnie ze sobą współgrają. Produkt jest również bardzo wydajny, sporo go już używam a dopiero zbliżam się ku końcowi. Dodatkowym plusem na pewno będzie neutralny zapach, który jest wyczuwalny tylko podczas nakładania. Osobiście jestem zadowolona i myślę, że produkt godny przetestowania.

Posiadaliście?

1 komentarz:

  1. miałam, fajny, lekki i przyjemny, jednak teraz szukam bardziej odżywczego ;)

    OdpowiedzUsuń